En pysty antamaan anteeksi miehelle

• Viestiketjun aloittaja "Mii"
  • Ensimmäinen viesti
"Mii"
Tilanne siis lyhykäisyydessään semmonen että mies oli yksin viihteellä, minä menin miestä hakemaan ja siellä oli yksi nainen. Nainen haukkui minut, mies jäi sinne ja tuli muutaman tunnin päästä umpitunnelissa kotiin.
Seuraavana aamuna riitelimme ja mies sanoi että tossa ovi, ala mennä. Tuo toinen nainen kuulemma tulossa minun tilalle.
Pitkien selvittelyjen jälkeen tilanne se että olemme ns. sovussa. Mies sanoo ettei mitään naisen kanssa tapahtunut ja halusi vaan ärsyttää minua kun olin kuulemma hysteerinen.
Miksi en vain voi luottaa mieheen? Miksi kokoajan mietin mitä tapahtunut? Mies oli siinä kunnossakin tullessaan että eipä välttämättä muista mitään.
Tuntuu vaan ettei mies halua kertoa totuutta etten saisi oikeutta olla vihainen. :(

"Kenguru"
Tosta tarinasta jäi muutama juttu välistä kertomatta. Mutta pelkästään tuon kirjoittamasi perusteella miehesi ei kuulosta kauhean kivalta. Jos tietäisi koko tarinan, olisi helpompi kommentoida.

aika törkeää käytöstä mieheltä :(
Mie olisin varmaankin antanu miehelle potkun persiille saman tien,en antaisi anteeksi.

Jos mun mies tekisi mulle noin niin.. En varmaan kovin helpolla osais luottaa mieheen enää jatkossa. Anteeksi voisin varmaan ajan kanssa antaa,mutta asian unohtaminen ja luottamuksen uudelleenrakentaminen on ihan toisen tason asia..

"Kenguru"
Mulle jäi myöskin moni asia epäselväksi. Miksi menit hakemaan? Miksi se nainen alkoi sinua haukkumaan? Menitkö syyttä "silmille"? En ymmärrä koko tapahtuman kulkua.

"Mii"
[QUOTE="Kenguru";23718822]Tosta tarinasta jäi muutama juttu välistä kertomatta. Mutta pelkästään tuon kirjoittamasi perusteella miehesi ei kuulosta kauhean kivalta. Jos tietäisi koko tarinan, olisi helpompi kommentoida.[/QUOTE]

Mitä tuosta nyt uupuu?
Ennen paikalle menoa soitin miehelle, hän sanoi että paikalla ovat tietyt ihmiset. Minä kuulin taustalta naisen äänen ja kysyin kuka hän on, minulle lyötiin luuri korvaan. Minä lähdin miestä hakemaan, mies oli naisen vieressä kun menin.
Nainen alkoi haukkua minua hulluksi ja vaikka miksi vankilanpitäjäksi kun en miestäni laske minnekään. (Nainen ei ole kummankaan tuttava aiemmin) Lähdin paikalta itkien.
Seuraavana aamuna olin toki vihainen ja torjuin miehen lähestymisyritykset josta sitten suuttui ja alkoi uhkailla erolla.

"Kenguru"
[QUOTE="Mii";23718881]Mitä tuosta nyt uupuu?
Ennen paikalle menoa soitin miehelle, hän sanoi että paikalla ovat tietyt ihmiset. Minä kuulin taustalta naisen äänen ja kysyin kuka hän on, minulle lyötiin luuri korvaan. Minä lähdin miestä hakemaan, mies oli naisen vieressä kun menin.
Nainen alkoi haukkua minua hulluksi ja vaikka miksi vankilanpitäjäksi kun en miestäni laske minnekään. (Nainen ei ole kummankaan tuttava aiemmin) Lähdin paikalta itkien.
Seuraavana aamuna olin toki vihainen ja torjuin miehen lähestymisyritykset josta sitten suuttui ja alkoi uhkailla erolla.[/QUOTE]

No vaikka juuri nämä asiat. Suhteenne on kyllä huonolla tolalla:(

jaaaaaaaa
[QUOTE="Mii";23718881]Mitä tuosta nyt uupuu?
Seuraavana aamuna olin toki vihainen ja torjuin miehen lähestymisyritykset josta sitten suuttui ja alkoi uhkailla erolla.[/QUOTE]

Jep eli mies ei suinkaan pyytänyt sua hakemaan tms. vaan sinä ryntäsit paikalle ilmoittamatta ja mustasukkaisuusraivareissa käskit häntä tulemaan kotiin? Oikeesti. :(

"Mii"
[QUOTE="Kenguru";23718899]No vaikka juuri nämä asiat. Suhteenne on kyllä huonolla tolalla:([/QUOTE]

No sanopa muuta :( On meillä omat karikkomme ollut aiemminkin. Just tuo kuningas alkoholi niitä aiheuttaa. Monta vuotta meni hyvin ja nyt sit tämä.

Yhteistyössä