En pääse tästä "katumuksesta" yli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti kahdelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti kahdelle

Vieras
Eli noin kuukausi sitten olin ystävieni kanssa yökerhossa (käyn todella harvoin missään). Joku komea mies oli ERITTÄIN kiinnostunut minusta (kehui kauniiksi jne) ja olin "otettu" ja juttelin miehen kanssa ja saatoin vaikuttaa kiinnostuneelta. Järki kuitenkin oli puolellani ja lopulta sanoin miehelle, että en todellakaan ole kiinnostunut ja että elän onnellisessa parisuhteessa. Miksi en ole saanut tätä tapausta pois vieläkään (yli kuukausi) mielestäni, vaan koen että olen petturi tms. :((

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kahdelle:
Eli noin kuukausi sitten olin ystävieni kanssa yökerhossa (käyn todella harvoin missään). Joku komea mies oli ERITTÄIN kiinnostunut minusta (kehui kauniiksi jne) ja olin "otettu" ja juttelin miehen kanssa ja saatoin vaikuttaa kiinnostuneelta. Järki kuitenkin oli puolellani ja lopulta sanoin miehelle, että en todellakaan ole kiinnostunut ja että elän onnellisessa parisuhteessa. Miksi en ole saanut tätä tapausta pois vieläkään (yli kuukausi) mielestäni, vaan koen että olen petturi tms. :((

No et ole pettänyt miestäsi. Unohda koko juttu.

Sua kaduttaa sen takia, että ajattelit jo mielessäsi millaista olisi harrastaa seksiä tämän miehen kanssa. Kiitä onneasi, ettei sulla ollut ovulaatio, muuten oisit lähtenyt miehen mukaan.. ;)

Sä tunnet itsesi petturiksi, koska tunsit vetoa vieraaseen mieheen etkä vain omaasi. Se on kuitenkin ihan normaalia ja hyväksyttävää. Varmasti miehesikin tuntee välistä vetoa vieraisiin miehiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Sä tunnet itsesi petturiksi, koska tunsit vetoa vieraaseen mieheen etkä vain omaasi. Se on kuitenkin ihan normaalia ja hyväksyttävää. Varmasti miehesikin tuntee välistä vetoa vieraisiin miehiin.

heh..vai naisiin...toivottavasti

Et sinä mikään petturi ole, jos et kerran mitään tehnyt. Kyllähän se kivalta tuntuu, jos joku kehuu. Varmasti on kiva kuulla, että kelpaisi myös jollekin muullekin, kuin omalle miehelle. Ei ole "rikos" haaveilla toisesta miehestä.

Vaivaako ap:tä oikeasti se, että tämän vieraan miehen kiinnostus tuntui niin hyvältä ja hiveli niin ihanasti itsetuntoa? Ja haluaisit kokea tämän tunteen uudelleen? Milloin oma miehesi on viimeksi osoittanut sinulle vastaavanlaista kiinnostusta?

Yhteistyössä