Mä en pääse eroon tästä ketutuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Eilen oltiin likan kanssa kuapungilla ja sitten meidän ohi käveli intialainen mies. Tyttö vilkuttelee kaikille ja nauraa sitä teko nauruaan :whistle: ja tää ukko pysähtyi ja kääntyi tulemaan meitä kohden ja kaivoi samalla kameran esiin! Kysyi että can i have a picture, I'm from India. Olin että what the f.. :o Ja samalla se nappasi kuvan meistä ja kiitti, lähti pois päin kävelemään ja vilkutti vielä mennessään. Napsi kuvia kaikesta muustakin. Menin ihan häpsingille ja en osannut mitään sanoa, nyt ketuttaa että se otti sen kuvan :kieh: :kieh: Mikä lie kaheli :kieh:

Olisko ollut turisti?

En tiedä mutta jos Intiassa päin on lapset enempi "yhteistä omaisuutta" ja sielä on ihan ok näpsiä kuvia suloisista mukuloista.
Vaikka toki tuollainen miuakin ottaisi päähän.

Kyllä se turistilta vaikutti. Kesällä taas oli tytöllä ja mulla inkkari kuteet päällä kun käveltiin leiriltä kahvilaan (juuh, oikein periootia) Vastaan tuli vanhempi saksalainen pariskunta jotka halusivat ottaa kuvan ja se oli kyllä ihan ok, mutta tuo jäi nyt vaivaamaan kun keskellä kirkasta päivää tullaan tuolla tavalla yllättämään :kieh:

Mie kerran ihan pikkupentuna polin vesisateessa polkupyörällä kouluun. Yltäpiältä märkänä, paksut lasit huurussa. Ohi ajoi auto, hiljensi, ikkuna aukes ja joku suakeli otti miusta valokuvan :o

Ja vieläkin ketuttaa.

Me kun asuttiin Nepalissa mun ollessa lapsi, niin siihen piti vaan tottua että kaikki halusivat kosketella mun vaaleata tukkaa ja silitellä vaaleaa ihoa.
Ei se musta kivalta tuntunut mutta eivät he mitään pahaa tarkoittaneet.
Kuvia olisivat varmaan ottaneet jos olis ollut kameroita.. :whistle:

Yhteistyössä