En osta vuoden lahjoja jouluksi vaan tasaisesti pitkin vuotta, muita jotka ajattelevat samoin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merry christmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

merry christmas

Vieras
Meidän lapset ainakin saavat tasaisesti leluja, lahjaksi ja muutenkin, eikä kauheata määrää kerralla jouluksi. Minusta kivempi näin.

Toisaalta sitten kun tulee pakko-ostettavia lahjoja, en tiedä mitä ostaisin kun on jo kaikkea, mut se on pieni ongelma se, aina sitä jotain löytyy.

Meilläkin on mennyt vähän siihen suuntaan, että teinit saavat pelit, levyt ja leffat silloin kuin niitä ilmestyy, ei oikein jouluksi "säästy", mutta onneksi vaatelahjat ovat mieluisia myöskin.

[QUOTE="aapee";22734734]Itse pidin teininä vaatelahjoista, yleensä olivat ihan käyttökelpoisiakin. =)[/QUOTE]

Minä vielä osaan ostaa pojille kelpaavia vaatteita ja kummeilta ja mummeilta tulee yleensä lahjakortti, saavat sitten itse ostaa mitä tahtovat.

[QUOTE="aapee";22734734]Itse pidin teininä vaatelahjoista, yleensä olivat ihan käyttökelpoisiakin. =)[/QUOTE]

Jeps, kyllähän niistä pitää, jos ne sopii. Mutta kyllä se pisti vähän naurattamaan kun toi tyttö 14 v (käyttää bändipaitoja, nahkatakkia ym.. ihankuin äitinsä ;) ) sai tädiltään lahjaksi Hello Kitty paidan, pinkin sellaisen.
Sitten voi ostaa vaatteita, kun tietää millaisista toinen pitää. :D

Meillä n. 1,5v lapsi,on ostettu ympäri vuoden leluja,kirjoja,vaatteita, ja luulempa että myös jatkossa näin tehdään.Kaikkia lahjoja ei "keskitetä" jouluun ja synttäreihin.Äiti ei vain malta :D

Meillä jouluna ja synttäreillä enemmän satsataan siihen yhteen kalliimpaan lahjaa, nyt uusi dsi 11-vuotiaalle, vaatteita ja muuta tulee ostettua ympäri vuoden.Samoin tolle pikku miehelle.

Yhteistyössä