olen täällä kerran aikaisemminkin sanonut, että minulla on älytön vauvakuume, ei haittaisi vaikka tulisi pink AND blue, kaksoset kerralla. Olemme olleet yhdessä nyt jo yli 8 vuotta. Mies suostui seurustelun alussa siihen, että meille tulee lapsia. Sanoi haluavansa niitä kaksi, jos olemme onnekkaita. Nyt olemme 26 v molemmat ja aika on sopiva. En halua kuulla enää yhtä ainoaa kertaa hänen suustaan että emme tarvitse omia lapsia, koska näin on varaa panostaa kummilapsiin ja sisarusten lapsiin.
Kaiken hyvän lisäksi kaikki sisarusten lapset ovat hänen sisarustensa lapsia, ja vaikka rakastankin kummilastani yms syvästi ei se poista haavetta saada edes se yksi oma lapsi. En haluaisi uhata erolla, ihan mitä muuta tahansa voisi ehdottaa. Mies on muuten ihana, eikä ole mahdollista että olisi pettämässä..aina se kotiin tulee ja haluaa matkustella ja harrastaa kaikkea mukavaa minun kanssani. Olen tivannut oikeaa syytä mutta hän väittää kivenkovaan että juuri tuo on syy
Kaiken hyvän lisäksi kaikki sisarusten lapset ovat hänen sisarustensa lapsia, ja vaikka rakastankin kummilastani yms syvästi ei se poista haavetta saada edes se yksi oma lapsi. En haluaisi uhata erolla, ihan mitä muuta tahansa voisi ehdottaa. Mies on muuten ihana, eikä ole mahdollista että olisi pettämässä..aina se kotiin tulee ja haluaa matkustella ja harrastaa kaikkea mukavaa minun kanssani. Olen tivannut oikeaa syytä mutta hän väittää kivenkovaan että juuri tuo on syy