En osaa päättää! Kummasta väristä vauvanpuku? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Pitäs tehdä tytön kummitädin jouluvauvalle puku. Tällasen aattelin tehdä:

Mutta kummasta väristä?! Tällaset on vaihtoehdot:

Kummassakin on puolensa.. Mutku.. kuitenki.. ääh, ei tuu mitää! :laugh: Mitäs meinaatte? :D

Just mä aattelin et punainen jouluvauvalle. Mutta toisaalta sit, tuntuuko sit ettei viiti enää joulun jälkee pitää... Jotenki tuo liila on vauvasempi väri.. mutta on tosiaa aika lälly..

Hirveen hankalaa.. :D

Tietenkin voi pitää ja pitävät joulun jälkeenkin :) Meijän pojilla on aina ollu tosi paljon kirkkaan punaisia vaatteita, enkä oo koskaan aatellut, että sopis vaan jouluun. Ja muutenkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja mihan:
molemmat on nättejä. violetti ihanan hempeä ja punainen sopisi kyllä hyvin jouluun. auttoi varmasti :D tee molemmat :whistle: punainen nyt jouluksi ja lila keväksi :p

No niinpä just!

Kai mun täytyy tehä molemmat :laugh: Punainen ois kyllä jouluvauvalle ihana.. Taidan tehdä siitä ja teen kevääksi toisen puvun tosta liilasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja mihan:
molemmat on nättejä. violetti ihanan hempeä ja punainen sopisi kyllä hyvin jouluun. auttoi varmasti :D tee molemmat :whistle: punainen nyt jouluksi ja lila keväksi :p

No niinpä just!

Kai mun täytyy tehä molemmat :laugh: Punainen ois kyllä jouluvauvalle ihana.. Taidan tehdä siitä ja teen kevääksi toisen puvun tosta liilasta :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja lila:
Tykkään punaisesta vauvanvaatteissa, mutta ei oo kiva villapuvussa :/ Eli violetti ehdottomasti! Sopii tuohon malliinkin paremmin!

Teen puuvillalangasta ihan sisäpuvuksi. Tuo malli on niin nätti kun siinä on erilaisia neuleita ja muuta et se menee villapukuna ihan hukkaan :D Omalle tytölle oon tehny samanlaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Tykkään punaisesta vauvanvaatteissa, mutta ei oo kiva villapuvussa :/ Eli violetti ehdottomasti! Sopii tuohon malliinkin paremmin!

Teen puuvillalangasta ihan sisäpuvuksi. Tuo malli on niin nätti kun siinä on erilaisia neuleita ja muuta et se menee villapukuna ihan hukkaan :D Omalle tytölle oon tehny samanlaisen.

No ilmaisen itseäni vielä vähän selvemmin: en tykkää neulotussa tuollaisesta kirkkaan punaisesta. Varsinkin jos se on tollain sisäpuvuksi, niin toi punainen on ihan liian tonttu pidettäväksi muulloin kuin joulun aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ann:
Mites raidallinen? Mun silmään passais kontrastit just hyvin =) Ohuita liloja ja paksumpia punasia tai toistepäin. Jotain saataa tietysti kauhistuttaa :p

Tuota pukua ei kannata tehdä raidallisena kun siinä on niin paljo pitsineuleita ja muuta, tulee liian levoton :)

No ilmaisen itseäni vielä vähän selvemmin: en tykkää neulotussa tuollaisesta kirkkaan punaisesta. Varsinkin jos se on tollain sisäpuvuksi, niin toi punainen on ihan liian tonttu pidettäväksi muulloin kuin joulun aikaan.

Okei :D

Yhteistyössä