Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mihan:molemmat on nättejä. violetti ihanan hempeä ja punainen sopisi kyllä hyvin jouluun. auttoi varmastitee molemmat
punainen nyt jouluksi ja lila keväksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja mihan:molemmat on nättejä. violetti ihanan hempeä ja punainen sopisi kyllä hyvin jouluun. auttoi varmastitee molemmat
punainen nyt jouluksi ja lila keväksi
![]()
No niinpä just!
Kai mun täytyy tehä molemmatPunainen ois kyllä jouluvauvalle ihana.. Taidan tehdä siitä ja teen kevääksi toisen puvun tosta liilasta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lila:Tykkään punaisesta vauvanvaatteissa, mutta ei oo kiva villapuvussa :/ Eli violetti ehdottomasti! Sopii tuohon malliinkin paremmin!
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja lila:Tykkään punaisesta vauvanvaatteissa, mutta ei oo kiva villapuvussa :/ Eli violetti ehdottomasti! Sopii tuohon malliinkin paremmin!
Teen puuvillalangasta ihan sisäpuvuksi. Tuo malli on niin nätti kun siinä on erilaisia neuleita ja muuta et se menee villapukuna ihan hukkaanOmalle tytölle oon tehny samanlaisen.
Alkuperäinen kirjoittaja ann:Mites raidallinen? Mun silmään passais kontrastit just hyvin =) Ohuita liloja ja paksumpia punasia tai toistepäin. Jotain saataa tietysti kauhistuttaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lila:No ilmaisen itseäni vielä vähän selvemmin: en tykkää neulotussa tuollaisesta kirkkaan punaisesta. Varsinkin jos se on tollain sisäpuvuksi, niin toi punainen on ihan liian tonttu pidettäväksi muulloin kuin joulun aikaan.