En osaa päättää! Kummasta väristä vauvanpuku? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
hmm.. En oikein tykkää kummastakaan väristä kauheesti. Jos itse valitsisin niin ehkä kuitenkin toi liila. Eikös mikään muu väri käy?

Noita värejä mulla on tuolla varastoissa vähän enemmältikin.. pääsis heti alottaan.. :D

Jotenki jo ällöttää se vauvanpinkki, mä oon saanu sitä varmaan jo yliannostuksen :D Keltanen ja vihree on aika hirveitä.. ja joku luonnonvalkonen/valkonen on tylsiä..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
hmm.. En oikein tykkää kummastakaan väristä kauheesti. Jos itse valitsisin niin ehkä kuitenkin toi liila. Eikös mikään muu väri käy?

Noita värejä mulla on tuolla varastoissa vähän enemmältikin.. pääsis heti alottaan.. :D

Jotenki jo ällöttää se vauvanpinkki, mä oon saanu sitä varmaan jo yliannostuksen :D Keltanen ja vihree on aika hirveitä.. ja joku luonnonvalkonen/valkonen on tylsiä..

Entäs esim beige/luonnonvalkonen perusväri ja helmaan tms korostevärinä kultaa/vaal.punaista/lilaa?
Ja kyl mä vaan tykkään vaal.punasesta.. :ashamed: :ashamed: Tosin sellasesta tosi hempeestä, ei pinkistä...

No hyvänen aika, jouluvauvalle tietennii punaisesta se hieno puku :)! Mä ainakin olisin niin otettu, jos tuommoisen saisin - ja voihan sitä toki joulun jälkeenkin käyttää, mikäs sen estäis?! Ja mun mielestä juuri tuollainen peruspunainen sopii tasan tarkkaan kummallekin sukupuolelle. Ihanan lahjan saavat kyllä :heart:!

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Itse kyselisin vähän vaivihkaa tulevan äidin mielipiteitä, kuitenkin se on lapsen vanhemmat jotka sitä pukua käyttävät/eivät käytä lapsen päällä.

Mä oon saanut täysin vapaat kädet :D On ollut jo puhetta joskus aikasemmin neuleiden tekemisestä vauvalle, kyselin että haluaisko hän sellasia vauvalle. Hän sanoi että ilman muuta haluaa ja sano että mulla on vapaat kädet tehdä, on kuulemma sen verran hyvä maku mulla.. ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja ann:
Mites raidallinen? Mun silmään passais kontrastit just hyvin =) Ohuita liloja ja paksumpia punasia tai toistepäin. Jotain saataa tietysti kauhistuttaa :p

Tuota pukua ei kannata tehdä raidallisena kun siinä on niin paljo pitsineuleita ja muuta, tulee liian levoton :)

Ok..ja kai se pitsineule on vähän eri maata reippaan raidan kans muutenkin..No mut..pannaan punanen =)

Yhteistyössä