en olisi koskaan uskonut vaimoni lähtevän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aviomies"

Vieras
tulin tänään poikkeuksellisesti aikaisemmin kotiin ja tarkoitus oli laittaa hyvää ruokaa mutta vaimoni seisoo eteisessä matkalaukkunsa kanssa ilmoittaen että lähtee matkoille eikä tiedä voiko jatkaa liitossa.
on kuulemma liian paljon yksin ja hänen mielestään emme kommunikoi enää millään tasolla, joten on parempi erota. tuntuu kuin puukko olisi isketty rintaan ja olen todella shokissa. tiedän että olen keskittynyt liikaa töihin enkä huomioinut yhteistä aikaa tarpeeksi mutta en missään nimessä halua erota. en kestä jos menetän vaimoni.
ennen lähtöään hän sanoi että minun pitäisi vähentää töiden tekemistä ja ehdotti pariterapiaa. en voi uskoa tätä todeksi.

No mutta eihän peli oo vielä menetetty, jos vaimo haluaa pariterapiaan ni menkää ja jos se kerran sanoo et tee töitä vähemmän sillonhan se on jättäny kuitenkin vielä sen mahdollisuuden et jos tilanne muuttuu ei lähde lopullisesti.

• Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Vapaa, vapaa ,mutta en mina nyt ala kenenkaan muijaksi, mutta jos sulla olis kiva mummu katsottuna niin voitais alkaa juttelemaan.
Vaikka Sina itse?

Olet ennenkin minua "kosiskellut" täällä :D Etkö muista?
En ole edelleenkään vapaa. Ja mummoni ovat jo tuonpuoleisessa, eikä ne olisi sinun kanssa millekään edes ryhtyneet.

Miten se voi olla noin vaikeaa tuo naisen löytäminen? Eikö seurakunnasta edes leskirouvaa ole mukaan tarttunut?

Yhteistyössä