huoh
nyt alkaa jo riittämään! aivan tukalan kuuma ja ulkona ei voi olla. pakko istua sisällä ja pitää ilmalämpöpumppua päällä! lapsikin jo itkien kysyi että miksi pitää olla kesä ja näin kuuma.
Ethän sitten valita talvella pakkasistakaan Minua kyllästyttää se kun ihmiset talvella valittavat jatkuvasti, vaatetta vaan päälle niin hyvin tarkenee!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:valivalivalivalivali
ilmalämppö pumppu........ mä en tajua tällasta valittamista. mä voin oikein hyvin kun nesteytys on kunnossa, ei oo yhtään ylimääräistä kiloa lanteilla ja makoilee vähissä vaatteissa ulkona tai puuhaa puutarhassa. mikä ihme ihmiset pistää valittaa??? hyvin selvitään ilman pumppujakin......
mulla on tuossa edessä yksi ylimääräinen kannettava viikkoja kasassa 30 joten johtuukohan sitten siitä tämä hyvinkin tukala olo vai mistä mutta nyt riittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:valivalivalivalivali
ilmalämppö pumppu........ mä en tajua tällasta valittamista. mä voin oikein hyvin kun nesteytys on kunnossa, ei oo yhtään ylimääräistä kiloa lanteilla ja makoilee vähissä vaatteissa ulkona tai puuhaa puutarhassa. mikä ihme ihmiset pistää valittaa??? hyvin selvitään ilman pumppujakin......
miks mä en ole keksinyt tupta aiemmin!! mä lähden ostaan ison altaan minne mahtuu aikuinenkin!! kiitti vinkistäAlkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Meilläki pitää likat häätää ulos uima-altaaseenki.. Liika on liikaa.