En ole vielä saanut leikkausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se, että miksi sinun pitää tulla tekemään näitä aloituksia ulkonäköasioissa. Olet jo moneen kertaan saanut ihmisiltä mielipiteen siitä, että jätä menemättä. Sinua ei muiden mielipiteet hetkauta, mutta silti on valtava tarve selittää halujasi ja hankintojasi?

Jos todella haluat itsellesi moisen (tarpeettoman) leikkauksen teetättää, niin eihän sinua mikään estä. Anna palaa, mutta ehkä olisi viisasta olla raportoimatta kaikkea nettiin?

Luojan kiitos mun firmalla on niin hyvät tuotteet ettei mun tartte itseäni silpoa pelkästään myynnin edistämiskuvia varten.

Milanna,huono tuote ei myy vaikka sulla olisi naama V:llä

Onneksi lääkäri oli noin tarkkana. Psykologinen puoli kuuluu plastiikkakirurgin ammattiin, ainakin Suomessa.
Olet nuori, kaunis nainen, ja sun naama ei kaipaa operaatioita, eikä sun myöskään tarvi syödä nollakalorinuudeleita ja painaa 45 kiloa. Se on sun päässä nyt koko ongelma, ja lääkärikin on sen tajunnut.

Linkitän Beyoncen musiikkivideon, koska se tuli mieleen:

"Ain't no doctor or drug that can take the pain away
The pain's inside
And nobody frees you from your body
It's the soul that needs surgery
It's my soul that needs surgery
Plastic smiles and denial can only take you so far
And you break when the paper signs you in the dark
You left a shattered mirror
And the shards of a beautiful girl"

No, saan mä olla kenen tahansa mielestä psyykisesti vaikka ja mitä, kunhan vaan itsellä ok olla :D.
Sain kaverin kautta tai kahdet olivat leikattavana Virossa ja on ne naisetkin virolaisia, niin heidän kautta tietoa yhdestä paikasta mihin nyt sitten ajattelin lähteä. Sieltä saa ensiksi 3D kuvia, kunnon suunnitelu ja niin edelleen. Yhdellä kaverilla ollut vatsaleikkaus siellä ja toisellä nenä + silikonit, tulos ainakin hieno, siksi ajattelin että soitan tänään heille. Sekä yks voi olla mulle tukena siellä. Laitoin jo sähköpostia heille. Katsotaan milloin pääsen. Nyt ainakin kun 2 viikkoa on vapaan itsellä, kun sirsin jo kaikki hommat sen leikkauksen takia mihin en päässytkään, niin menemme pojan kanssa Italiaan :D, samalla käy työasioita katsomaan ja pientä lomailua Milanossa teemme. Jotain hyvä tässäkin nyt sitten kai.

No, saan mä olla kenen tahansa mielestä psyykisesti vaikka ja mitä, kunhan vaan itsellä ok olla :D.
Sain kaverin kautta tai kahdet olivat leikattavana Virossa ja on ne naisetkin virolaisia, niin heidän kautta tietoa yhdestä paikasta mihin nyt sitten ajattelin lähteä. Sieltä saa ensiksi 3D kuvia, kunnon suunnitelu ja niin edelleen. Yhdellä kaverilla ollut vatsaleikkaus siellä ja toisellä nenä + silikonit, tulos ainakin hieno, siksi ajattelin että soitan tänään heille. Sekä yks voi olla mulle tukena siellä. Laitoin jo sähköpostia heille. Katsotaan milloin pääsen. Nyt ainakin kun 2 viikkoa on vapaan itsellä, kun sirsin jo kaikki hommat sen leikkauksen takia mihin en päässytkään, niin menemme pojan kanssa Italiaan :D, samalla käy työasioita katsomaan ja pientä lomailua Milanossa teemme. Jotain hyvä tässäkin nyt sitten kai.
En usko, että ihminen, joka on jatkuvasti itsessään johonkin tyytymätön, voi hyvin tai että hänellä on "ok olla".

Ymmärräthän Milanna, että lääkäri ei leikkaa sinua, koska olet täysin normaalin näköinen, eikä leikkausta tarvita. Veikkaan lääkärin kieltäytyvän psykologisten perusteiden takia eli joko selkeästi sinun oma kehonkuvasi on vääristynyt tai lääkäri katsoo mielenterveytesi olevan sillä tasolla että mahdollisesti myöhemmin katuisit leikkausta.

Kannattaisikohan keskustella tästä asiasta ihan ammattiauttajan kanssa?

Onneksi Suomessa lääkäreillä on niin kovat palkat, että niillä on varaa olla ammattieettisiä. (y)

Siis toisin kuin Virossa missä lääkäri ansaitsee alle kaksi tonnia kuussa ja meininki on vähän eri. Tere tulemast kõik kliendid juhul, kui teil on palju raha. (n)

• Tykkää
Reactions: Nelda

Mene, mene leikkuulle!
saadaanpa taas nauraa ...
Psykiatri olisi sinulle oikea osoite!

En usko, että ihminen, joka on jatkuvasti itsessään johonkin tyytymätön, voi hyvin tai että hänellä on "ok olla".
Varma se on yllätys sinulle. Mutta ihminen joka ei tyydy ihan kaikkiin voi olla enemmän kuin ok :-), olen jopa onnellinen tästä että minun ei tarvitse tyytyä mihin vaan, siksi teen sellaisia valintoja mitä itse halua omassa elämässä tehdä.

Onneksi Suomessa lääkäreillä on niin kovat palkat, että niillä on varaa olla ammattieettisiä. (y)

Siis toisin kuin Virossa missä lääkäri ansaitsee alle kaksi tonnia kuussa ja meininki on vähän eri. Tere tulemast kõik kliendid juhul, kui teil on palju raha. (n)
Totta sekin, mutta kun se ei poistaa hyviä kirurgeja :). Katsotaan jos sinne pääsen, ensiksi pitäisi käydä paikan päälle ennen kun teen päätöksen. Vaikka kavereilla on hyviä kokemuksia, mä en kuitenkaan ole vielä mistään varma, ennen kun itse näen ja keskustelen. Tiedän mä yhtä toistakin kirurgia ja kenet se on leikkanut, mutta liian kaukana se on, mutta ehkä sinne sitten jos muut vaihtoehdot ei käy itselle.

Täällä keskustelin muiden klinikoiden kanssa, ilman kyllä minkälaista päätöstä, Suomessa ikäraja 40 vuotta, ennen kun pääse kasvojen leikkaukselle. Pitäisi olla selvästi paljon virheitä että pääse ennen. Että tämä on vain taas sen Suomen käytäntö.

en kyllä ymmärrä sinua. Etkö huomaa, ettei sun kasvoja haluta leikata ollenkaan? Mieti mitä kaikkia ne sentään suostuu tekemään, mutta tota naamaa ei. Tarkoittanee, että se on peruuttamaton ja iso juttu. Ja epäeettinen.

En usko, että siitä tulisi parempi. Sinulla on hyvät kasvot nyt.

No minun pakko olla viimeistään jo talvella kuvauksissa :D ja haluan kiiristystä kasvoille, että olisi tasainen V-muoto. Ja sen homman varmasti halua, kun puhutaan kuitenkin että mun kasvot olisivat yhdessä maassa monissa tuotteissa. Täällä en vaan sen enempää halua kertoa, mutta joka tapauksessa sen teen tämän ja myös oman takia. Huomenna vielä odotan soittoa ja katson mitäs mä sitten teen. Jossain Liethuassa on ainakin kuulemma yks hyvä lääkäri, vaikka toisaalta jotkuta ovat tyytyväisiä ja jotkut taas ei tuloksen. Mietin jo senkin jos sinne sitten, mutta haluan kuitenkin ensiksi edes suurenpirtein kuvia nähdä saavatko ne sen mitä tarkoitus olisi. Sekä toinen maa on kuitenkin aina riski vaikka on se lähellä...

Voisihan niitä kuvia muokata. Lähes kaikkia mainoskuvia nykyään käsitellään. Ja tämä ei ole vittuilukommentti, vaan ihan aidosti olen samaa mieltä, kuin lääkäri. Olet tosi kaunis.

Hyvinpä olit selvittänyt asiat etukäteen.
Vaikea on kasvojenkohotusta tehdä jos naama ei vielä roiku. Laita tiukka nuttura, ajaa varmaan saman asian.
Toivottavasti myymäsi tuote ei ole mitään luonnonkosmetiikkaa mitä haluat mainostaa leikatulla naamalla

Älä nyt ainakaan Viroon mene leikattavaksi, sieltä paljon huonoja hoitotuloksia.

Vittu että ihminen voi olla tyhmä! Mennä nyt silpomaan kauniit kasvonsa. En tajua. Silikonitissit tai rasvaimun vielä just just ymmärtäis mut kasvoleikkau nätille nuorelle naiselle. Mikä siinä naamassa muka on pielessä?

Yhteistyössä