Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs jos sinä menisit hoitoon? Ei tarvitsisi koko ajan roikkua stalkkaamassa Milannaa.Tyttö reppana. Laittaisit rahat psykiatriin.
Mitäs jos sinä menisit hoitoon? Ei tarvitsisi koko ajan roikkua stalkkaamassa Milannaa.
Voin mennäkin. Se ei tuu korjaan sitä että lauon totuuksia ihmisille jotka tarvitsee herätystä. Tiedät itsekin ettei milannan touhu ole psyykkisesti terveen ihmisen juttuja. Mullakin heikko itsetunto,mutta voin sen myöntää. Ketjun aloittaja ei. Siinä ero...Mitäs jos sinä menisit hoitoon? Ei tarvitsisi koko ajan roikkua stalkkaamassa Milannaa.
En usko, että ihminen, joka on jatkuvasti itsessään johonkin tyytymätön, voi hyvin tai että hänellä on "ok olla".No, saan mä olla kenen tahansa mielestä psyykisesti vaikka ja mitä, kunhan vaan itsellä ok olla.
Sain kaverin kautta tai kahdet olivat leikattavana Virossa ja on ne naisetkin virolaisia, niin heidän kautta tietoa yhdestä paikasta mihin nyt sitten ajattelin lähteä. Sieltä saa ensiksi 3D kuvia, kunnon suunnitelu ja niin edelleen. Yhdellä kaverilla ollut vatsaleikkaus siellä ja toisellä nenä + silikonit, tulos ainakin hieno, siksi ajattelin että soitan tänään heille. Sekä yks voi olla mulle tukena siellä. Laitoin jo sähköpostia heille. Katsotaan milloin pääsen. Nyt ainakin kun 2 viikkoa on vapaan itsellä, kun sirsin jo kaikki hommat sen leikkauksen takia mihin en päässytkään, niin menemme pojan kanssa Italiaan, samalla käy työasioita katsomaan ja pientä lomailua Milanossa teemme. Jotain hyvä tässäkin nyt sitten kai.
No, saan mä olla kenen tahansa mielestä psyykisesti vaikka ja mitä, kunhan vaan itsellä ok olla.
Sain kaverin kautta tai kahdet olivat leikattavana Virossa ja on ne naisetkin virolaisia, niin heidän kautta tietoa yhdestä paikasta mihin nyt sitten ajattelin lähteä. Sieltä saa ensiksi 3D kuvia, kunnon suunnitelu ja niin edelleen. Yhdellä kaverilla ollut vatsaleikkaus siellä ja toisellä nenä + silikonit, tulos ainakin hieno, siksi ajattelin että soitan tänään heille. Sekä yks voi olla mulle tukena siellä. Laitoin jo sähköpostia heille. Katsotaan milloin pääsen. Nyt ainakin kun 2 viikkoa on vapaan itsellä, kun sirsin jo kaikki hommat sen leikkauksen takia mihin en päässytkään, niin menemme pojan kanssa Italiaan, samalla käy työasioita katsomaan ja pientä lomailua Milanossa teemme. Jotain hyvä tässäkin nyt sitten kai.
Varma se on yllätys sinulle. Mutta ihminen joka ei tyydy ihan kaikkiin voi olla enemmän kuin okEn usko, että ihminen, joka on jatkuvasti itsessään johonkin tyytymätön, voi hyvin tai että hänellä on "ok olla".
Totta sekin, mutta kun se ei poistaa hyviä kirurgejaOnneksi Suomessa lääkäreillä on niin kovat palkat, että niillä on varaa olla ammattieettisiä.
Siis toisin kuin Virossa missä lääkäri ansaitsee alle kaksi tonnia kuussa ja meininki on vähän eri. Tere tulemast kõik kliendid juhul, kui teil on palju raha.![]()
No minun pakko olla viimeistään jo talvella kuvauksissaja haluan kiiristystä kasvoille, että olisi tasainen V-muoto. Ja sen homman varmasti halua, kun puhutaan kuitenkin että mun kasvot olisivat yhdessä maassa monissa tuotteissa. Täällä en vaan sen enempää halua kertoa, mutta joka tapauksessa sen teen tämän ja myös oman takia. Huomenna vielä odotan soittoa ja katson mitäs mä sitten teen. Jossain Liethuassa on ainakin kuulemma yks hyvä lääkäri, vaikka toisaalta jotkuta ovat tyytyväisiä ja jotkut taas ei tuloksen. Mietin jo senkin jos sinne sitten, mutta haluan kuitenkin ensiksi edes suurenpirtein kuvia nähdä saavatko ne sen mitä tarkoitus olisi. Sekä toinen maa on kuitenkin aina riski vaikka on se lähellä...
Saan nyt kuitenkin leikkauksen mutta talvella. Eli yes
![]()
!!!
Älä nyt ainakaan Viroon mene leikattavaksi, sieltä paljon huonoja hoitotuloksia.No, saan mä olla kenen tahansa mielestä psyykisesti vaikka ja mitä, kunhan vaan itsellä ok olla.