En ole vainoharhainen, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin että oisko toi siks että niillä on joku skannausohjelma joka skannaa kaikki puhelimen tiedostot sen takia että tietävät mitä kannattaa ko. ihmiselle tyrkyttää. Jos on koiran kuvia niin laitetaan mainoksia koirajutuista jne. Pelottavaa eikä noita oikein voi välttää jos käyttää nettiä ylipäätään.

Toivottavasti Ecohlla on jotain järeetä matskua, mun koiria ja kukkasia kukaan jaksa katella kuutta tuntia (vaikka ne hirmu ihania ovatkin).

Virtuaalikouluttaja taannoin sanoi, että missään nettiin pääsevässä laitteessa ei kannata säilyttää mitään sellaista aineistoa, jota ei vois laittaa tosta vaan esim. työpaikan ilmoitustaululle. Tätä periaatetta oon noudattanut, joten laitapa milloin vaan ja minne vaan. :)

coachi nyt mun olo on entistä enempi robinson crusoe. nyt ymmärrän sitä miestä joka palasi 43 vuoden päästä tähän maailmaan :)

Mutta se miten kuvailet kukkasia ja koiria toisi katsojia onhan kukkas puutarhureita suomi pullolaan häh? siinä ku npelargonioita laittaa tulemaan ja kasvattelee menehän siinä aikaa sun pitäis olla sellanen koko kansan kylikki täti muistakko sen tädin joka iana piirteli tauluun ja kertoi tarinaa rauhotava vanha rouvahan se oli :)

Yhteistyössä