En ole seurustellut koskaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiiilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmiiilja

Vieras
Mikä minussa vika kun ei seurustelu kiinnosta? Olen aina ollut aika itsenäinen tyyppi, viihdyn yksikseni kotona, kavereita ei ole kuin pari(mutta heidän kanssakaan en jaksa viettää aikaa kovin usein)

Täytän kohta 25vuotta(olen siis naishenkilö) enkä ole koskaan seurustellut. En ole koskaan edes oikein ihastunut, paitsi joskus ala-asteella. EI ole vaan tullut koskaan sellaista tunnetta, että nyt haluaisin seurustella jonkun kanssa? :( Eniten harmittaa, että perhe ja sukulaiset pitää minua jotenkin outona ja yrittää koko ajan saada minua seurustelemaan jonkun kanssa?

Teillä naisilla on sentään mahdollisuus alkaa seurustella jos te haluatte. Miehiltä edellytetään paljon enemmän kumppanin löytämiseksi, joten erittäin monilla miehillä ongelma on se, että vaikka haluja seurusteluun löytyisi, niin kumppania ei vaan löydy vaikka kuluisi vuosikymmeniä.

No ei sitä suinpäin tarviikka suhteesta toiseen rynnätä. Eikä kannata ottaa heti ensimmäistä vastaantulevaa. Rauhaksiin kattelet ja tutustut. Kiirehtimällä ja hosumalla saa yleensä aina niitä kuspäisiä tyyppejä. Sukulaisille sanot suoraan, että asia ei kuulu heille. Eikä sussa ole mitään vikana. Ei seurustelu ja rakkaus syty pakottamalla. Kaikki aikanaan ja nauti nyt siitä rauhasta ja omasta elämästä, kun voit tulla ja mennä miten haluut, voit tehä ja kokeilla kaikkee hullua ja hauskaa. Ite sinkkuna nautin kaikesta extempore lähdöistä jonnekin päin Suomea ja kaverin kanssa oli aika usein baari iltoja ja tehtiin kaikkee muutakin hauskaa, mitä aina sattu mieleen juolahtaa.

Uusimmat

Yhteistyössä