En ole ottanut koskaan koronarokotetta, muita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli en ole ottanut yhtään koronarokotetta, lähipiirin painostuksesta huolimatta.

Töissä en ole, eli pomo ei painostanut onneksi.

Ja olen iloinen, etten taipunut!

Muita, jotka jättivät rokotteet väliin?
 
En ottanut.
Ei estä tartuttamasta eikä estä itse taudilta. Eli täysin turha rokote minulle.

Suurin osa rokotetuista jotka tiedän (iso joukko!) ovat sairastelleet enemmän kuin aikaisemmin - vakaviakin ”lentsuja”/keuhkotauteja, ja pari veritulppaakin rokotetussa tuttavapiirissä valitettavasti nähtiin.
 
vierailija
En ottanut. Se koronapassi oli viimeinen niitti ja sen jälkeen en ole edes ajatellut asiaa.
No tämä!

Kun yksilön vapautta ja ihmisoikeuksia alettiin rajoittamaan Kiinan malliin niin päätin, etten ota ikinä yhtäkään koronarokotetta.

Ihan sama, vaikka ne todettaisiin joskus vuosikymmenien päästä (ja vuosikymmenien kehittämisen ja tutkimisten jälkeen) turvallisiksi.

Tämä on jo periaate kysymys.
 
vierailija
Minullekin selvisi tuo asiayhteys koronarokotuksen kanssa.
Ei ihan rokotuksen kanssa, mutta järjestelmä oli saman suuntainen.
Eräänä kevät talven aamuna, ei kovin kauan sitten, menin ruokakauppaan ihanan ilman vallitessa.
Noh, annahan olla: kun tulin kaupasta niin hirmu tuuli ja lumimyrsky ulkona.
Heti niiltä jalansijoilta päätin, että oli viimeinen kerta, kun asioin tuossa kaupassa.

Aloin asiaa seuraamaan muutamiksi päiviksi ja huomasin saman tyyppistä tapahtumaa. Joinakin päivinä ilmat sekoilivat sen jälkeen, kun ihmisiä kävi kaupassa.
Ei kuitenkaan joka päivä.

Myös maskeista opin sen, että en pidä hyttysverkkoja ikkunoissa, koska kärpäsiä voi tulla muutakin kautta.
Revin autostakin äänen vaimentajan pois, kun sitä moottorin ääntä kuitenkin vielä kuului.
( No sakonhan siitä sain) Onneksi hyttysverkosta ei sakotettu. Ainakaan vielä.
 
vierailija
Eiköhän meitä ole aika monta. Ja hyvä niin. Töissäkin normaalisti, vaikka hoitsut piti pakkorokottaa. Eipä tehonnut sekään. Kaksi sairastettua tautia ja edelleen hengissä. 👍Eikä muuten ole eikä tule influpiikkiäkään... Senkin sairastin heti toisen k:n perään, mutta sekään ei tappanut, vaikka raju tauti olikin.
 

Yhteistyössä