En muuten enää koskaan naura Chefin kokkauksille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Koitin tehdä niitä suklaa kuppeja minkä tekemistä Chef täällä pari viikkoa sitten kirosi. Viikonloppuna koitin ekan satsin ja myhäilin jo tyytyväisyyttäni kun kupit onnistui aivan melettömän hyvin ilman ainuttakaan ongelmaa. Ja siitä kertyneellä itsevarmuudella ajattelin dippailla noi loput suklaat kans kupiski ja pyörättää jäätelöä sinne täytteeksi.
Mutta nyt ne ilmapallot jumalauta ei viitsineet pysyä ehjänä :kieh:

Mä en ikinä, en ikinä enää naura Chefin kokkauksille ja kuvittele olevani yhtään parempi keittiössä :snotty:

Luultavasti ahneuksissani täytin tälläkertaa pallon liian täyteen, koska edellisellä kerralla huomattavasti pienemmät pallon pysyi ihan nätisti koossa.

Mut kyllä mä näitä vielä aion koettaa :D Ovat kuitenkin niin hauskoja :D

Hyvä, hyvä! :D Itellä oli ainakin hauskaa kun noita tein. Ja tosiaan, liian täydet pallot on vaikeampi käsitellä.

Ja ohje löytyy täältä: Sitruunaa ja suklaata: Suklaakupit moussella
On mun käsialaa....:ashamed:

Siinä käsialassa ei ole vikaa...vaan mä edelleen olen aika vakuuttunut siitä, että suurin syy oli ne perkeleen pallot. Ne PASKAT pallot. Osansa ehkä teki se, että ne oli ehkä liian täynnä? Suklaa oli ehkä liian kuumaa? Ja sitten vielä se tuulensuunta, pallon väri, kodisn sisustus yms. jotka olellisesti asiaan vaikutti.

Mä kävin ostamassa uuden, 100 kpl vesi-ilmapallopussin. Mä nimittäin AION vielä joku kerta onnistua.

Siinä käsialassa ei ole vikaa...vaan mä edelleen olen aika vakuuttunut siitä, että suurin syy oli ne perkeleen pallot. Ne PASKAT pallot. Osansa ehkä teki se, että ne oli ehkä liian täynnä? Suklaa oli ehkä liian kuumaa? Ja sitten vielä se tuulensuunta, pallon väri, kodisn sisustus yms. jotka olellisesti asiaan vaikutti.

Mä kävin ostamassa uuden, 100 kpl vesi-ilmapallopussin. Mä nimittäin AION vielä joku kerta onnistua.

Kuuma suklaa kyl varmaan vaikuttaa, vesihauteessa sulattamalla ei tule niin kuumaa ja tosiaan liian täydet pallot. Mut kyl ne tuulensuunta ja keittiön sisustus ym asiat vaikuttaa kans. :D
Kannattaa kyl kokeilla uudestaan, jo on kumma jos et 100 pallolla onnistu! :D