En mene enää ikinä nukkumaan jos...

kangasajuruoho

Aktiivinen jäsen
28.02.2007
17 902
1
36
...unet ovat vastedes yhtä hirveitä kuin viime yönä.

Ei siinä mitään, jos näkee unta kuolleesta, mutta jos se ruumis on asetettu lihakoukkuun...

Ja sitten se kamalin; juoksutossuni katosivat kyläilyreissulla! |O
(ainkaan en mene unissani enää kylään :snotty: )

Kauhea uni :x :x :x

Muistan ikuisesti yhden painajaisen kun kuopus oli syntynyt. Tein unessa vauvalle aivoleikkauksen ruokapöydällä vauvan ollessa hereillä. Olin vain unessa saanut päähäni että vauvalla on aivoissa joku kasvain mikä mun oli itse pakko poistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos sua yhtään lohduttaa,kuolleen näkeminen unessa enteilee ainoastaan hyvää.

Mulle on varmaan tulossa jotain oikeen hyvää. Nään hirveesti unia kuolleista. Se on ahdistavaa, varsinkin kun yleensä ne on tuttuja.. :/

näin väittää ainakin mun unikirja,että joku elämäntilanne tulee päätökseen ja uusi alkaa,ja nimenomaan myönteistä muutosta,kuolleen kanssa keskustelu taas meinaa erittäin puhdasta omaa tuntoa:)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
jos sua yhtään lohduttaa,kuolleen näkeminen unessa enteilee ainoastaan hyvää.

Mulle on varmaan tulossa jotain oikeen hyvää. Nään hirveesti unia kuolleista. Se on ahdistavaa, varsinkin kun yleensä ne on tuttuja.. :/

näin väittää ainakin mun unikirja,että joku elämäntilanne tulee päätökseen ja uusi alkaa,ja nimenomaan myönteistä muutosta,kuolleen kanssa keskustelu taas meinaa erittäin puhdasta omaa tuntoa:)

:saint:

Onpas teilläkin ihania unia :x

Jos minä näen painajaisia, ne liittyy yleensä zombeihin. Ja jos ne pirulaiset ei juokse tarpeeksi lujaa, niin ne lentää vielä siihen päälle. Yleensä hakkaan niitä vaikka minkänäköisillä veitsillä sekä kirveillä. Irroittelen raajoja tai hakkaan päitä irti ja silti niihin tehoa mikään, aina ne nousee |O Toinen niihin liittyvä elementti on, että lapset on kadoksissa ja niitä etsin pelko puserossa, että heistä on tullut jo zombeja. Suurin pelkoni unessa on, että joudun tappamaan omat lapseni |O

Minä näin toissa yönä painajaista että rupesin muka synnyttämään ja koetin soittaa synnärille. Sieltä tuli sitten minulle tekstiviesti että ei tarvii tulla sinne kun siellä on ruuhka. Synnytin unessa kuolleen tyttövauvan ja hautasin sen siskoni kanssa mummon vattumaan taakse. Unessa vielä kysyin siskolta että eikö vauva pitäisi haudata siunattuun maahan!
Heräsin yöllä ja olin ihan hiessä ja paniikissa. Kamala uni, varmaan alirtajunnassa pelkään synnytystä vaikka hereillä en pelkää vaan lähinnä odotan! :ashamed:

Ja mä nään toistuvasti unta mun eksästä |O
Eihän siinä muuta, mut ykskin yö kuvittelin, et mun nykyinen on mun ex ja olin sit unissani muutaman avarin iskeny päin näköä :ashamed:

Yhteistyössä