En meikkaa koskaan. Olenko ainoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole koskaan "oppinut" meikkaamaan. Ei ole sitten koskaan tullut aloitettua, täytyy myöntää, että en sen pahemmin meikeistä edes tiedä. Rahatilannekin ollut jo pidempään sen verran huono, ettei oikein ole edes rahaa tällaisiin "turhuuksiin". Mitä meikkaamattomista naisista ajatellaan? Mullakin ikää jo 29.

Voisitko elää ilman meikkiä?

No minulla ei rahatilanne ole meikkaamiseen vaikuttanut, niihin ei loppujen lopuksi mene kovin paljon rahaa, edullisemmillakin pärjää. Mutta eihän kaikkien tarvitse meikata.:)

42 enkä kyllä vois tai paremminkin halua elää ilman meikkiä, näytän niin paljon paremmalta kun näen vähän vaivaa mutta ei mua häiritse jos joku ei halua meikata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Rahatilannekin ollut jo pidempään sen verran huono, ettei oikein ole edes rahaa tällaisiin "turhuuksiin"

Ei ne meikit ole kalliita, jos osaa etsiä. Itsellänikin on vara moisiin "turhuuksiin", vaikka olen aivan älyttömän persaukinen. Itse tilasin juuri läjän meikkejä jenkeistä 26e:lla (sis. postikulut) eikä sellaista meikkisatsia kovin halvalla Suomesta irtoaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Rahatilannekin ollut jo pidempään sen verran huono, ettei oikein ole edes rahaa tällaisiin "turhuuksiin"

Ei ne meikit ole kalliita, jos osaa etsiä. Itsellänikin on vara moisiin "turhuuksiin", vaikka olen aivan älyttömän persaukinen. Itse tilasin juuri läjän meikkejä jenkeistä 26e:lla (sis. postikulut) eikä sellaista meikkisatsia kovin halvalla Suomesta irtoaisi.

Mistä tilasit :D?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmh:

Mistä tilasit :D?

cherryculture.com

Mä en meikkaa, jotenkin turhista turhinta. Täytyy olla jotenkin heikko itsetunto kun tarvii meikata eikä voi olla oma itsensä. Tai eihän siinä jos on aikaa ja rahaa, mut mä laitan ne mielummin johonkin järkevään ja kivempaan. Luonnollisuus on valttia,myös monen miehen mielestä;) Myös omani. Eikä ole muuutenkaan tarvetta äitinä ja vaimona esitellä itseään ja tyrkkyillä.

aika kaukaa haettu jatus, että itsetunto on huono jos haluaa korostaa hyviä poliaan. Sun itsetunto taitaa oll huono jos täytyy omaa meikittömyyttään korostaa noin typerällä ajatuksella. En meikkaus ole itsensä esittelyä.

Eikö jenkeistä tiatessa tule tullimaksuja?

Alkuperäinen kirjoittaja oijoj:

Eikö jenkeistä tiatessa tule tullimaksuja?

Jos tilaa yli 45e:lla eikä silloinkaan tule 100% varmuudella tullimaksuja

Alkuperäinen kirjoittaja en meikkaa ikinä:
Mä en meikkaa, jotenkin turhista turhinta. Täytyy olla jotenkin heikko itsetunto kun tarvii meikata eikä voi olla oma itsensä. Tai eihän siinä jos on aikaa ja rahaa, mut mä laitan ne mielummin johonkin järkevään ja kivempaan. Luonnollisuus on valttia,myös monen miehen mielestä;) Myös omani. Eikä ole muuutenkaan tarvetta äitinä ja vaimona esitellä itseään ja tyrkkyillä.

hahahahah. voi luoja.

Oon ennen meikannu melkeen joka päivä mutta nyt alkanu jotenki tympimään joka päivä meikkaaminen.
Kesät oon ilman meikkiä aina.
Ja nyt oon ruvennu olemaan ilman meikkiä aika paljon. Vaikka ei niitä tarvi aina ostella mutta säästyy rahaa muuhun mitä tarvii ja yleensä ne jotka ei meikkaa pysyy iho paremmassa kunnossa.
Tykkään olla ilman ylimääräistä pakkelia naamassa ja luonnollinen kauniimpi :)

Ja oon 19v tyttö.

Yhteistyössä