En meikkaa koskaan. Olenko ainoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiia:
Oon ennen meikannu melkeen joka päivä mutta nyt alkanu jotenki tympimään joka päivä meikkaaminen.
Kesät oon ilman meikkiä aina.
Ja nyt oon ruvennu olemaan ilman meikkiä aika paljon. Vaikka ei niitä tarvi aina ostella mutta säästyy rahaa muuhun mitä tarvii ja yleensä ne jotka ei meikkaa pysyy iho paremmassa kunnossa.
Tykkään olla ilman ylimääräistä pakkelia naamassa ja luonnollinen kauniimpi :)

Ja oon 19v tyttö.
¨

ja lisäys että on kivempi saada nukkua pidempään ku ei tarvi aikasin alkaa meikkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiia:
Oon ennen meikannu melkeen joka päivä mutta nyt alkanu jotenki tympimään joka päivä meikkaaminen.
Kesät oon ilman meikkiä aina.
Ja nyt oon ruvennu olemaan ilman meikkiä aika paljon. Vaikka ei niitä tarvi aina ostella mutta säästyy rahaa muuhun mitä tarvii ja yleensä ne jotka ei meikkaa pysyy iho paremmassa kunnossa.
Tykkään olla ilman ylimääräistä pakkelia naamassa ja luonnollinen kauniimpi :)

Ja oon 19v tyttö.
¨

ja lisäys että on kivempi saada nukkua pidempään ku ei tarvi aikasin alkaa meikkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja mun oma kokemus:
mun mielestä se on jotenkin jakautunut niin, että viehättävät panostaa ulkonäköönsä, ja löllöt taikinanaamat taas ei meikkaa...

ei ole. jos ei ole tarvetta meikata, niin silloin sitä ei pakosti tee ja hyväksyy itsensä sellaisena, mikä on hyvä asia

Alkuperäinen kirjoittaja en meikkaa ikinä;18742704:
Mä en meikkaa, jotenkin turhista turhinta. Täytyy olla jotenkin heikko itsetunto kun tarvii meikata eikä voi olla oma itsensä. Tai eihän siinä jos on aikaa ja rahaa, mut mä laitan ne mielummin johonkin järkevään ja kivempaan. Luonnollisuus on valttia,myös monen miehen mielestä;) Myös omani. Eikä ole muuutenkaan tarvetta äitinä ja vaimona esitellä itseään ja tyrkkyillä.

Jaa no minä vaan tykkään näyttää silloin tällöin paremmalta. Koska meikki kaunistaa mielestäni jokaista naista. Siis ei sellainen liika meikkaus. Aivan hyvin voin mennä, ja menenkin, töihin ja joka paikkaan ilman meikkiä. Silti joskus tykkään laittaa itseni nätemmäksi ja en kyllä ole ajatellut että se johtuisi huonosta itsetunnosta.

Ihan täytyy muuten sanoa, että kun aloitin opinnot aikuiskoulutuksessa, niin yllätyin kun juuri kukaan luokan yli nelikymppisistä ei meikkaa. Mun äiti on meikannut aina, ei koskaan varmaan ole töissä ollut ilman meikkiä ja jo lapsuudesta saakka totuin meikkipusseihin yms. Luulin ihan oikeasti aikuisikään saakka, että ne ovat jotain erityistilanteita kun aikuinen nainen ei ole meikissä, että hänellä on ollut erityisen kiire lähtiessään tai jotain.

Missään nimessä en siis paheksu jos joku ei meikkaa, kukin tekee miten haluaa :) Mutta kyllä pieni meikki jokaista kaunistaa. Vaikka olisi kuinka luonnonkaunis niin kauniimpi on jos meikkaa. Toki ymmärrän ettei ole tarvetta näyttää että voisi olla kauniimpikin ja ei huvita, kuten jo sanoin niin en itsekään läheskään aina meikkaa.

En meikkaa. Nykyään en edes omista meikkejä.
Ennen mulla pyöri kaapissa meikkejä joita käytin kerran tai kaksi vuodessa, mutta tulin siihen lopputulokseen että turhaan niihin rahojani laitan kun kerkeävä mennä pilalle ennen kun ehdin niitä käyttää.

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut ap:n viestin.

Olen vähän yli 20 v. enkä ole koskaan meikannut, en vähääkään. Ei vaan kiinnosta, ja on rahan tuhlausta mun mielestä semmoinen. Eikä mua haittaa, jos jotkut muutkaan naiset ei meikkaa.

en meikkaa juuri koskaan. Juhliin tai erikoistilaisuuksiin voin laittaa keyven meikin. (Siis muutaman kerran vuodessa.)
Iho yleensä ihan hyvä, kasvonpiirteet luonnostaan ihan sievät. En kaipaa meikkiä ja itse asiassa meikki tuntuukin yleensä enemmän häiritsevältä kuin kaunistavalta.

Oon vaan tämmönen ihminen, jota kaikki "ylimääränen" jotenkin ahdistaa. Vaatteissakin. Eli mukavuus ja käytännöllisyys menee useimmiten ulkonäön edelle. Väreistä ja laadukkaista materiaaleista pidän kyllä, eli mielestäni en mitenkään oo mitenkään ihan "seinästä revitty" kun kuljent tuolla ihmisten ilmoilla... Ja juhlavaatteet yleensä yksinkertaiset, perusjuhlavaattet, mukavat päällä. En juurikaan juokse muotioikkujen perässä.

Joka päivä on kiva peittää edes tummat silmänaluset! kummasti piristää, vaikka olisi vain kotona.. Jos peilistä katsoo haamu pandamaisine silmänympäryksineen niin jo itsensä takia on kiva vähän ehostaa.. Siihen menee pari sekuntia aikaa. Mutta upeita on ne ihmiset jotka eivät tarvitse mitään; naturellina näyttävät tosi kauniilta ja meikattuina jopa hieman "oudoilta" :)

Suurin osa naisista näyttää paremmalta kevyesti meikattuna. Ihmettelen, miksi joku vapaaehtoisesti ei halua näyttää hyvältä.

Jotkut eivät vain välitä tai ovat laiskoja meikkaamaan. Minä en välitä ja olen laiska. Oma mukavuus menee muun edelle. Toki isompiin juhliin minulle laitetaan meikki, yksi vakimeikkaaja käsittelee silloin naamani ja vakikampaaja laittaa hiukset. Itse en osaisikaan.

Oon 24v ja meikkaan joskus harvoin. Ei vaan yksinkertasesti aina jaksa etes ajatella. Tänään meikkasin piiitkästä aikaa ja tuntu ihan ylellisyydeltä :). Juhliin meikkaan aina. Mut normi kotioloissa ei käy mielessäkä, niin paljon kaikkee muuta, että en muista etes koko meikkejä :D.

Yhteistyössä