...koska mulla oli se lukio ykkösvaihtoehtona, ja pääsin lukioon. Soitin tonne sosiaali- ja terveyspuolelle äsken, että miten on, kun mun pitää huomenna mennä vahvistamaan lukiopaikkani (mä en siis ole ollut varma että lähihoitaja-yo vaiko pelkkä yo), ja täti sanoi että mulla oli kohtuulliset pisteet päästötodistuksen mukaan, ja soveltuvuuskokeesta hyvät pisteet, mutta koska toi ala oli mulla kakkosvaihtoehtona, ja pääsin lukioon, niin mua ei ole otettu tonne.
Ja sanoi että jos haluan kuitenkin sinne, niin pitäisi kirjoittaa vapaamuotoisesti, että muutinkin mieltäni, niin he katsovat tuleeko peruutuksia, ottavat ensin varasijoilta, ja sitten katsotaan otetaanko meitä "ylimääräisiä" vai ei.
En tiedä alanko runoilla, kun mulle kyllä passaa se lukiokin mainiosti. Iski vaan vähän ahneus, että ois se kaksoistutkintokin kiva
Ja sanoi että jos haluan kuitenkin sinne, niin pitäisi kirjoittaa vapaamuotoisesti, että muutinkin mieltäni, niin he katsovat tuleeko peruutuksia, ottavat ensin varasijoilta, ja sitten katsotaan otetaanko meitä "ylimääräisiä" vai ei.
En tiedä alanko runoilla, kun mulle kyllä passaa se lukiokin mainiosti. Iski vaan vähän ahneus, että ois se kaksoistutkintokin kiva