en kuulu tänne mutta pliizz!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassu-possu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jassu-possu

Vieras
olen liian nuori, mutta kauhean vauvakuumeen vallassa! haluaisin että voisin vaikka meilailla nuorten äitien kanssa, niin voisin jo vähän päästä mukaan. olen todella kiinnostunut kuulemaan vaikka juuri sinun tarinasi ensimmäisistä kuukausista ta hieman enemmänkin. tulen toimeen lasten kanssa ja siksi hoidankin paljon vapaa-ajalla lapsia. olen vuonna -92 syntynyt tyttö eli TOSI nuori tänne, mutta kuka iän perusteella tuomitsee?!? toivottavasti et sinä ainakiin! =) voisit vaikka ilmoittaa ikäsi, lastesi/lapsesi iän ja sähköpostiosoitteen niin yritän vastata sinulle. minua todella kiinnostaa kaikki vauvat ja niihin liittyvät asiat!

en kuulu oikeenn mäkään tänne mutta oon sua vähän vanhempi ja -89 syntynyt ja haluisin kanssa oman vauvan ja nyt musta tuntuu että voisin olla raskaana mutta mä en tiiä.. miten sä noin nuorena oot lapsist kiinnostunu? =)

Tässä sun kohtalo toveri tosin olen kolmen lapsen äiti ja ikää jo sentään 22v. Itselläni oli haaveina tuon ikäisenä myös lapset vaikka en edes olllut tekemisissä lasten kanssa B) Vaihdan mielelläni ajatteita kanssasi , ja zemppaan odottamaan ainakin vielä hetken sillä nuorena äitinä olo ei aina ole hupia... kerron tarkemmin jos haluat. Sain esikoiseni nippa nappa alle 18v. :)
Kirjoita safiiri83@netti.fi

Yhteistyössä