En kestä poikia!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "lilli"
  • Ensimmäinen viesti
"lilli"
olen kans huomannu et usein ne äidit joilla on vain tyttöjä ei kestä poikia yhtään ja kyseisten perheiden prinsessat myös "pelkäävät" poikia tms. Itse olisin varmaan just semmonen :D ;)

Iibibi
[QUOTE="lilli";27084552]olen kans huomannu et usein ne äidit joilla on vain tyttöjä ei kestä poikia yhtään ja kyseisten perheiden prinsessat myös "pelkäävät" poikia tms. Itse olisin varmaan just semmonen :D ;)[/QUOTE]

Näin se on ja jotenkin ne tyttöjen/naistenjutut korostuu hirveästi.varsinkin se pahansuopaisuus ja syrjiminen,kuiskuttelu. Olen onnellinen,että on poikia ja tyttöjä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja up&go
Minun mielestä sillä on merkitystä että missä järjestyksessä mitäkin sukupuolta on siunaantunut. eli jos 2 poikaa peräkkäin tulleet niin varmasti meno on villiä. niillä on selvästi jokin valtataistelu jatkuvasti päällä. meillä kolmas on tyttö mutta niin pieni että vaikea sanoa vielä kuinka äänekäs on.

luulisin että voi olla vähän rauhallisempi meininki perheessä jossa on syntynyt esim. poika, tyttö ja poika!?

Tytöt kirkuu, paiskoo ovia, kiukuttelee, ovat pikkuvanhoja ja olevinaan muutenkin, kikattaa, juonivat keskenään, ovat salakavalia ja ilkeitä toisille tytöille, juoruilee, käyttävät pissisvaatteita jne jne jne.

Yhteistyössä