en kestä miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
tupakan polttoa. ei tästä pääse yli eikä ympäri. en tiedä mitä tehdä. se polttaminen on vaan niin lisääntynyt(ja myönsi että käy tupakalla kun se tuo hyvää oloa), jotenkin vaan tuntuu että ei se saa enään minusta (ja muusta perheestä)hyvää oloa yhtä paljon kuin ennen,
koska nykyään sitä tarvitsee hakea tupakasta paljon useammin kuin ennen. ja mä en vaan kestä sitä :(

mies aloittanut tupakoinnin vasta aikuisena. Ei siis teininä tuprutellut. Tupakointi alkoi kun erosi entisestä vaimostaan. Sitten me tapasimme, hän lopetti tupakoinnin lähes kolmeksi vuodeksi. Nyt taas polttanut jo monta vuotta. Tuntuu ettei aski päivässä enää riitä. Sanoinkin kerran hänelle, että onko elämä mun kanssani niin rankkaa, ettei pärjää ilman tupakkaa.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja upa:
mies aloittanut tupakoinnin vasta aikuisena. Ei siis teininä tuprutellut. Tupakointi alkoi kun erosi entisestä vaimostaan. Sitten me tapasimme, hän lopetti tupakoinnin lähes kolmeksi vuodeksi. Nyt taas polttanut jo monta vuotta. Tuntuu ettei aski päivässä enää riitä. Sanoinkin kerran hänelle, että onko elämä mun kanssani niin rankkaa, ettei pärjää ilman tupakkaa.... :(

hei joku joka ymmärtää miltä tämä tuntuu. juurikin siltä että ennen oli ihanaa kun mä oon olemassa, ja nyt se hyvä olo pitää hakea muualta.

No eipä se kovin terveellistäkään oo..
Sen oon oppinut ettei se mies lopeta ainakaan jos sitä pakottaa. Oma mies polttaa ja sanoi vaan ahdistuvansa lisää jos marmatan sille asiasta. Oonkin yrittänyt olla sanomatta mitään, mutta eipä tuo siltikään mitään auta..tiiä sitten mikä auttais. :/

En oo koskaan ymmärtäny, että aikuiset puuttuu toistensa tupakointiin. Meillä poltti molemmat aikoinaan ja molemmat lopetti omasta halustaan, ei siks että toinen painostaa ja kiristää.

Onhan se varmaan ikävä haistella, kun toinen haisee tupakalle ja pilaa terveytensä...mut minkäs teet, tuommonen "valitse minut tai tupakka" on oikeasti tosi alhasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Pistä valitsemaan joko sinut tai tupakka. Sinänsä on aika hauskaa että joku on mustis tupakalle.. :whistle:

joo no kerran sanoin sille että valitsee, niin eipä osannut valintaa tehdä! meni yli puolituntia päättää että mielummin vaimo.no mulla ei oo yhtään hauskaa, ilman rakastelua mies vois kyllä elää.mut ilman röökiä ei.

mekin poltetaan kummatkin miehenkaa mut sellanen yks juttu vaan et jos ihminen on aijemmin polttanu ja sit lopettaa siin se tupakan himo ei katoo mihinkään äitini on ollut jo yli 10 vuotta polttamatta mutta myöntää että kyllä välillä mieli tekis vetästä yks tupakka eli koittakaa jossain määrin ymmärtää niitä miehiänne.

Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:
mekin poltetaan kummatkin miehenkaa mut sellanen yks juttu vaan et jos ihminen on aijemmin polttanu ja sit lopettaa siin se tupakan himo ei katoo mihinkään äitini on ollut jo yli 10 vuotta polttamatta mutta myöntää että kyllä välillä mieli tekis vetästä yks tupakka eli koittakaa jossain määrin ymmärtää niitä miehiänne.

mut mikä' siinä himottaa enemmän kuin seksissä?

Tyttöystävä poltti kun alettiin seurustella, mun vuoksi sen lopetti heti. Poltti silloin parikin toppaa päivässä ja pystyi lopettamaan kuin seinään. Nykyisin polttelee vain baarissa ja kun näkee kavereitaan, mikä on tosin mulle sekin liikaa.. Asiasta mainitsin ja eipä mitään sanonut. Eli jostain syystä on nyt vaikea lopettaa vaikka saattaa ollakin pariviikkoa väliä?? Menee yli ymmärryksen, varsinkin kun itse olen sellainen tupakan vihaaja ettei toista ole! Tulee ihan sietämätön olo jos haistankin et se on polttanut ja sit on kumpikin mykkäkoulua päivän tai pari :D.. Jotain tähän pitäis keksiä, en usko et tuo Mä tai tupakka on mikään fiksu ratkaisu.. Luulis tosin et silloin punnitaan mistä oikeasti välittää :)

Yhteistyössä