En kertakaikkiaan käsitä tätä. (ei heikkoherkoisille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis tilanteeni on lyhykäisyydessään tämä.

Mulla kaikki ekankin raskauden oireet. Turvonneet ja kipeät tissit, väsymys, päänsärky, etova olo iltaisin jne. jokainen varmaan tietää alkuraskauden oireet. Menkkojeni olisi kuulunut alkaa tiistaina mutta jokin vuoto alkoi eilen ja tänään viel tulee. Siltikin tissini ovat edelleen turvoksissa ja maha pömpöllään. Normistihan mulla laskee massuturvotus ekanan vuotopäivänä eikä tissinikään turpoa menkkojen seurauksena.

Eilen tein testin illalla mutta näytti negaa. Voisinko kumminkin ollakin raskaana mutten niin pitkällä että näkyy testissä. Mutta voiko vuotoa tulla raskaudesta huolimatta.

Kiitos jo kaikille niille ihanille jotka viitsivät ASIALLISESTI ja asiantuntevasti vastata. Jollain varmasti kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millasta vuoto oli? Kirkasta vai tummaa, oliko hyytymiä, kuinka runsasta?

se oli erilaista kuin ennen. kirkasta ja hieman limansekaista.

muoks. ja tasoa normi menkat. ei niukasti muttei liikaakaan. sama side voi olla useamman tunnin.

muoks. ja hetken pärjää jopa pelkällä vessapaprulla

Mulla lähes sama ongelma. Rinnat TODELLA arat, niitä särkeekin välillä ja mahakin ihan turvoksissa. Mutta testit negaa. Rintojen arkuus alkoi keskiviikkona, silloin testasin, ja tänään testasin uudemman kerran... KP 33. Pisimmät kierrot oli toissa kierto 38päivää ja viime kierto 35päivää. Ei vuoda alapää, mut nää rinnat oikeesti!! Sattuu, kun makaa mahallaan, sattuu jos niihin tönäsee....

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla lähes sama ongelma. Rinnat TODELLA arat, niitä särkeekin välillä ja mahakin ihan turvoksissa. Mutta testit negaa. Rintojen arkuus alkoi keskiviikkona, silloin testasin, ja tänään testasin uudemman kerran... KP 33. Pisimmät kierrot oli toissa kierto 38päivää ja viime kierto 35päivää. Ei vuoda alapää, mut nää rinnat oikeesti!! Sattuu, kun makaa mahallaan, sattuu jos niihin tönäsee....

kuin myös :/

Yhteistyössä