V
"vieras"
Vieras
Miten saisin itsevarmuutta lisää? En ole koko elämäni aikana ollut tyytyväinen ja onnellinen. Olen 44-vuotias. Olen jäänyt loukkuun, jossa kaipaan koko ajan muiden ihmisten hyväksyntää. Kaipaan sitä, että joku ihminen aidosti sanoisi, että olen hyvä tyyppi ja kelpaan sellaisena kuin olen. Olin yli 20 vuotta miehen kanssa, joka ei kunnioittanut ja rakastanut minua aidosti. Olin läheisriippuvainen. Tein mihen kanssa kuitenkin lapsen, joka on elämäni ainoa valopilkku. Kaipaan kuitenkin rakkautta ja hellyyttä aikuisen taholta. Olen lihava, noin 100-kiloinen ja tunnen, ettei kannata yrittääkään nettitreffeillä. En jaksa markkinoida itseäni. Minulla ei ole naiskaveriakaan, jonka kanssa jakaa iloja ja suruha. Tunnen itseni epäonnistuneeksi ja surkeaksi. Kävin psykoterapiassakin melkein kaksi vuotta eroni aikoihin. Sekään ei tuonut tähjän sielussa olevaan aukkoon korjausta. Vertaan itseäni myös jatkuvasti muihin ja ajattelen, että en ole saavuttanut tarpeeksi elämässä heihin verrattuna. Miten tästä helvetistä löytäisi valoa?