Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Oletko joutunut IRL tilanteissa kohtaamaan rasismia?
Ehkä :/
:/
Millä tavoin? Et kuitenkaan ihan avointa ilmeisesti kun et ole aivan varma?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Oletko joutunut IRL tilanteissa kohtaamaan rasismia?
Ai Virossa,olin ollut koulussa ja harastanut tennistä pienestä alkaeenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs teit Virossa ennen kuin tapasit miehesi?
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Oletko joutunut IRL tilanteissa kohtaamaan rasismia?
no ylensä 12-4.00 :x olen yö ihminenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Monelta sä menet nukkumaan ja vietätkö sä joulua?
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
:|
Oletsie kanssa Virosta?
mä en oikein muista millä tavoin,mut kyll kaikenlaista on tapahtunut,ei vaan tule mieleen...... :/ esimerkkiAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Oletko joutunut IRL tilanteissa kohtaamaan rasismia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
Oletsie kanssa Virosta?
Räävelistä?
Syökkönää vodkavanukasta?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:mä en oikein muista millä tavoin,mut kyll kaikenlaista on tapahtunut,ei vaan tule mieleen...... :/ esimerkkiAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Oletko joutunut IRL tilanteissa kohtaamaan rasismia?
ei!Luonnostaan tumma ruskeat!Lapset ovat 2v5kk ja 7kk :heart: :heart: molemmat tytötAlkuperäinen kirjoittaja vieraana:onko sulla luonnostaan mustat hiukset? jos ei minkä väriset? ja minkä ikäisiä lapsia sulla on? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
Oletsie kanssa Virosta?
Räävelistä?
??????????????????????
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Oletko joutunut IRL tilanteissa kohtaamaan rasismia?
mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
kuidas käsi käib?Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
Oletsie kanssa Virosta?
Räävelistä?
??????????????????????
tosiaan virosta olen juuh..
mut tuo harmaan kommentti meni kyl täysin yli mun ymmärryksen..
![]()
En!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko käynyt ikinä Tikkurilan Eesti elintarvikemyymälässä?
Ja tykkäätkö kamajahusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos ei keksi mitään puheenaihetta niin mikäs pakko on tehdä aloitusta?Siis kun eihän palstalla nyt ihan pakko ole kokoajan olla pyörimässä joku oma aloitus? :saint:
Enkä sano/kysy tätä pahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:kuidas käsi käib?Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
Oletsie kanssa Virosta?
Räävelistä?
??????????????????????
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:En!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko käynyt ikinä Tikkurilan Eesti elintarvikemyymälässä?
Ja tykkäätkö kamajahusta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:En!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko käynyt ikinä Tikkurilan Eesti elintarvikemyymälässä?
Ja tykkäätkö kamajahusta?![]()
Mull on tylsä,haluan huomiottaAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos ei keksi mitään puheenaihetta niin mikäs pakko on tehdä aloitusta?Siis kun eihän palstalla nyt ihan pakko ole kokoajan olla pyörimässä joku oma aloitus? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos ei keksi mitään puheenaihetta niin mikäs pakko on tehdä aloitusta?Siis kun eihän palstalla nyt ihan pakko ole kokoajan olla pyörimässä joku oma aloitus? :saint:
Täällä on hiljaista kyllä mahtuu tällainenkin aloitus oikein hyvästi.
Hea! =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:kuidas käsi käib?Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
Oletsie kanssa Virosta?
Räävelistä?
??????????????????????
![]()
![]()
voi piru ku joutuu oikeesti miettii..
:ashamed:
väga hästi![]()