V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mull on tylsä,haluan huomiottaAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos ei keksi mitään puheenaihetta niin mikäs pakko on tehdä aloitusta?Siis kun eihän palstalla nyt ihan pakko ole kokoajan olla pyörimässä joku oma aloitus? :saint:
Enkä sano/kysy tätä pahalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Hea! =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:kuidas käsi käib?Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
:|
Oletsie kanssa Virosta?
Räävelistä?
Syökkönää vodkavanukasta?
??????????????????????
tosiaan virosta olen juuh..
mut tuo harmaan kommentti meni kyl täysin yli mun ymmärryksen..
![]()
![]()
voi piru ku joutuu oikeesti miettii..
:ashamed:
väga hästi![]()
Ok, head öödAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Hea! =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:kuidas käsi käib?Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mua kiusattiin ihan sikana kun tulin tänne kouluun joskus.. 11v:nä.. :kieh:
:|
Oletsie kanssa Virosta?
Räävelistä?
Syökkönää vodkavanukasta?
??????????????????????
tosiaan virosta olen juuh..
mut tuo harmaan kommentti meni kyl täysin yli mun ymmärryksen..
![]()
![]()
voi piru ku joutuu oikeesti miettii..
:ashamed:
väga hästi![]()
nyyd magama.. hommikul kell 7 peab yles tóusma :kieh:
moido![]()
Hyvää yötä sinullekin! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:hyvä yötä milanna! Liikunta ja uni ja terveellinen ruoka auttavat jaksamaan. Minä menen nyt nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Mull on tylsä,haluan huomiottaAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos ei keksi mitään puheenaihetta niin mikäs pakko on tehdä aloitusta?Siis kun eihän palstalla nyt ihan pakko ole kokoajan olla pyörimässä joku oma aloitus? :saint:
Enkä sano/kysy tätä pahalla.![]()
Jaa, no sitten kait aloituksen teko on ihan oikeutettua..=)
![]()
1.pinkki,vaalean sininen ja valkoinen 2.koirista 3.Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Noo.... mikäs sun lempivärisi on?
kummista pidät enemmän kissoista vai koirista?
Kun laitat kätesi ristiin kumman käden peukola jää päällimäiseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:1.pinkki,vaalean sininen ja valkoinen 2.koirista 3.Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Noo.... mikäs sun lempivärisi on?
Kun laitat kätesi ristiin kumman käden peukola jää päällimäiseksi?:xmas:
sinu silmäd on kun kaks ilused tähde!Mikä on maantie?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä väriset maantiet on virossa? kuinka sanotaan viroksi "silmäsi ovat kuin kaksi loistavaa tähteä"?
Eestonia on maa ja Eesti on kieliAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Eikös Eesti ole maa ja viro kieli? :wave: oor what
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:sinu silmäd on kun kaks ilused tähde!Mikä on maantie?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä väriset maantiet on virossa? kuinka sanotaan viroksi "silmäsi ovat kuin kaksi loistavaa tähteä"?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:1.pinkki,vaalean sininen ja valkoinen 2.koirista 3.Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Noo.... mikäs sun lempivärisi on?
Niin siis kun laitat kädet kuten kuvassa
![]()
kumman käden peukalo jää päällimmäiseksi?
Mulla jää vasemman käden. Jos laitan kädet toisin päin ristiin se tuntuu luonnottomalta. Kokeileppa piruuttas!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:sinu silmäd on kun kaks ilused tähde!Mikä on maantie?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä väriset maantiet on virossa? kuinka sanotaan viroksi "silmäsi ovat kuin kaksi loistavaa tähteä"?![]()
hmm..mullakin jää vasemman kädenAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:1.pinkki,vaalean sininen ja valkoinen 2.koirista 3.Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Noo.... mikäs sun lempivärisi on?
Niin siis kun laitat kädet kuten kuvassa
![]()
kumman käden peukalo jää päällimmäiseksi?
Mulla jää vasemman käden. Jos laitan kädet toisin päin ristiin se tuntuu luonnottomalta. Kokeileppa piruuttas!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Eestonia on maa ja Eesti on kieliAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Eikös Eesti ole maa ja viro kieli? :wave: oor what![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Eestonia on maa ja Eesti on kieliAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Eikös Eesti ole maa ja viro kieli? :wave: oor what![]()
Vithun gummerrukset kun väittää sankirjassaan että Viro-Suomi-Viro :kieh:
siis tie,katu?Missä autot ajavat vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:sinu silmäd on kun kaks ilused tähde!Mikä on maantie?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä väriset maantiet on virossa? kuinka sanotaan viroksi "silmäsi ovat kuin kaksi loistavaa tähteä"?![]()
Tarkoititko mikä on maantie viroksi vai etkö tiedä mitä maantie tarkoittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Eestonia on maa ja Eesti on kieliAlkuperäinen kirjoittaja Pastori:Eikös Eesti ole maa ja viro kieli? :wave: oor what![]()
Vithun gummerrukset kun väittää sankirjassaan että Viro-Suomi-Viro :kieh:
Suomessa ja suomeksi se on Viro ja Viron kieli..
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Eikse oo suomeks viro? Ja virolaisille eesti..![]()