en käsitä reaktiotani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyyhky"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyyhky"

Vieras
unohdin minipilleri laatasta useamman pillerin, otettiin riski ja harrastettiin seksiä vaikka ehkäisyteho saattoi olla heikentynyt. Olin ihan varma että kohta ollaan "kuseessa" eli minä paksuna(ei se nyt oikeasti mikään maailman loppu olis mutta ei nyt heti suunnitelmissakaan). No en tullut raskaaksi, kuukautiset tuli. Nyt mä tässä istun ja nyyhkytän. En mä kyllä osannut odottaa että olisin näin pettynyt etten ollutkaan raskaana.

No, sitä varten sinä varmaan "unohdit" ne pilleritkin, kun toivoit tulevasi raskaaksi. Muuten en ymmärrä tuommoista unohdusta aikuisen ihmisen elämässä. Yksi pilleri voi vielä unohtua, mutta ei enempää...

Mäkin itkin kerran kun luulin että oon raskaana, vaikka mulla olikin kierukka. Olin ihan ahdistunut ja tein testin. Se olikin negatiivinen ja mä itkin vessan lattialla. Aika pian sen jälkeen poistatin kierukan ja hankittiin lapsi.

Meidän ei pitänyt hankkia ollenkaan lasta, koska oltiin jo melkein nelikymppisiä kun tavattiin. Siinä meni pari vuotta yhteiseloa, kunnes kesälomareissulla minä huomasin lihoneeni, kuukautiset olivat vähän myöhässä ja oli outo olo. Oltiin kylässä, mutta käytiin salaa ostamassa raskaustesti. Testi näytti negaa ja oltiin yllättäen pettyneitä siitä. Puolen vuoden kuluttua jätin pillerit pois ja seuraavana kesänä olin sitten jo oikeasti raskaana. Voi olla, että meillä ei olisi lasta, ellei olisi ollut tuota kokemusta. Veikkaan ettei olla ollenkaa ainoita, joille raskausepäilyn herättämät tunteet auttavat tekemään päätöksen lapsen hankkimisesta.

Yhteistyössä