V
voimia milannalle
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tää ite:Ei tällä M:llä ole kuin huomionhakuongelma.
masennukseen ja pahaan sellaiseen kuuluu yhtenä oireena huomionhaku..sitä kutsutaan jos et ole jo kuullu AVUNHUUDOKSI!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tää ite:Ei tällä M:llä ole kuin huomionhakuongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No mitä me voidaan palstan kautta hälle tehdä kun ei itse olevinaan pysty/halua sitä apua hakemaan??? Täällä vaan pitää joka asiasta valittaa..
ei todellakaan ihan täyspäiseltä vaikuta
Kiitos!Oli tosi kiva keskustella sun kanssa :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:lopettakaa kiusaaminen! :kieh:
Mä soitin sinne päivystykseen ja hoitaja sanoi että ne on haitavaikutukset että mun pakko vaihta lääkitys :/ kiva,mutta saan heti maanantaina aika omalle lääkärilleAlkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:samoin![]()
mä en ole kokoajan konella mun kone vaan kokoajan päällä!Mikä hiuksia?Kerran kysyin vaan että mikä väri minulle sopi,kun ajatelin piristä itseäsi jotenkin....Alkuperäinen kirjoittaja DIAGNOOSI:SINÄ ISTUT LIIKA KONEELLA. OLET AINA SISÄLLÄ. AJATTELET KOKO AJA TUKKA JA SINÄ SINÄ JA SINÄ. MENE ULOS. ELÄMÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Päivästä toiseen ruikutat ja parut täällä.Ota äly hoi järki käteen.Olisit mennyt ulos miehes ja lastesi kanssa mieluimmin kuin tullet tänne valittaa.Elä kunnon elämää perheesi kanssa ja ole heidän kanssa etkä täällä keskustelussa valittamassa joka hetki.Hae apua ei sitä täältä saa ja toiseksi jätät lapsesi ja miehes ihan keskenään et vietä heidän kanssaan yhtään aikaa.Annat oikein tahallaan olollesi vallan etkä edes yritä elää normaalia elämää.Miten sun miehes jaksaakin,mutta eipä taatusti katso kauan.
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Mä soitin sinne päivystykseen ja hoitaja sanoi että ne on haitavaikutukset että mun pakko vaihta lääkitys :/ kiva,mutta saan heti maanantaina aika omalle lääkärilleAlkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:samoin![]()
nii ja hyvää kuulla että lääkitys voi tehdä niin,se tarkoitta että sen pitäis heti vaihta,,huomenna tarvitse ottaa vain 75mgAlkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Mä soitin sinne päivystykseen ja hoitaja sanoi että ne on haitavaikutukset että mun pakko vaihta lääkitys :/ kiva,mutta saan heti maanantaina aika omalle lääkärilleAlkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:samoin![]()
hyvä juttu!
¨Kiitoksia :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te idiootit tajua että toisen on paha olla ja haluu sitä purkaa! Kaikilla ei esim, ole mahdollisuutta purkaa ystävälle. ym!! Jos se toisen oloa helpottaa et täällä kertoo pahasta olostaan ni antakaa toisen purkaa älkääkä mollatko lisää!! Kyllä osaa olla lapsellisia ihmisiä ku tallo lisää maahan jo tallottua, aikuistukaa kakarat!!!
Milana hirmuisesti sinulle voima haleja ja kyllä se elämä vielä hymyilee! Äläkä välitä noista luusereista jotka kakkaa jauhaa, niillä ei ole omaa elämää!