En jaksa tätä työtä enää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reader
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reader

Vieras
Olen niin loppu / täynnä / lopenkyllästynyt... tähän sihteerinä olemiseen :( Työ ei ole kovin "rankkaa" mutta se on näivettävää... ja ankeaa... KUUSI VUOTTA TAKANA!

Mun "hyvä businesalan koulutus" osoittautuikin sihteeriloukuksi. Ei tästä suosta nousta ilman uutta tutkintoa :(

Oon niin loppu... toivoisin että pääsisin edes mammalomalle, mutta raskauskaan ei ota alkaakseen...

Ja toi työ olis musta niin kivaa, tavallaan kuitenkin helppoa (ehkä, kun rutiinit) että aikaa jää työn lisäksi muullekin (ei ole ihan rikki työpäivän jälkeen) siistiä päivätyötä. Oih...mutta niin se menee, moni haaveilee jostain muusta, on työ sitten mikä tahansa.

[QUOTE="vieras";23306480]Moni tradenomi on todennut saman[/QUOTE]

Juurikin tämä on minunkin "risti"... helvetin tradenomin tutkinto - muka hyvä LIIKETALOUDEN tutkinto, ja paskat... olen NIIN turhautunut... :( haaskasi elämästäni 4v siihen turhuuteen ja nyt ei ole enää taloudellisesti järkevää tai edes mahdollista lähteä opiskelemaan...

[QUOTE="Tiu";23306471]Opiskelemaan vaan sitten uutta ammattia. Ja jos raskaaksi tulet niin hyvä syy keskeyttää opiskelut hetkeks.[/QUOTE]

Jees, ei ole mahista taloudellisesti jättää työtä opiskelujen takia. jos tulisin raskaaksi niin voisin mammalomalla opiskella... Mut kun ei tunnu sekään onnistuvan minulta... :(