en jaksa miestäni,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moona

Vieras
on koko viikonlopun valittanut kun oli raskas työviikko takana ja perjantaista lähtien on kitanut kaljaa.nyt makaa yläkerrassa krapulassa ja valittaa kun viikonloppu meni pilalle.poika kertoi aamulla mummolle puhelimessa että isi on kipeä eikä päästä äitini synttäreille jotka olisi ollut tänään.en viitsinnyt korjata että krapulassa se on.

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Mikset mennyt poikasi kanssa sinne synttäreille ja jättänyt ukkosi potemaan itseaiheutettua tautia.

en lähtenyt bussilla köröttelemään melkein 100 km.sovittiin menosta jo kuukausi sitten ja pyysin tätä varten töistä vapaan viikonlopun.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Anna miehesi rentoutua raskaan työviikon jälkeen. Tuskinpa siitä sinulle haittaa on. Vie miehellesi ruokaa ja vettä niin johan olo alkaa helpottua.

hakekoot itse ruoan ja juotavaa jos on jano ja nälkä,en ala palvelemaan kun ei itse pysy lupauksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anna miehesi rentoutua raskaan työviikon jälkeen. Tuskinpa siitä sinulle haittaa on. Vie miehellesi ruokaa ja vettä niin johan olo alkaa helpottua.

hakekoot itse ruoan ja juotavaa jos on jano ja nälkä,en ala palvelemaan kun ei itse pysy lupauksissa.

Mitä pahaa siinä on, jos käy viihteellä?

Mitä pahaa siinä on, jos käy viihteellä?

ei siinä mitään pahaa ole,mutta voisi katsoa että on selvänä silloin kun on menoa ja lupaa lähteä kylään.

Mikset mennyt poikasi kanssa sinne synttäreille ja jättänyt ukkosi potemaan itseaiheutettua tautia.

en lähtenyt bussilla köröttelemään melkein 100 km.sovittiin menosta jo kuukausi sitten ja pyysin tätä varten töistä vapaan viikonlopun.

Eikö sinulla ole ajokorttia? Vai oletko niin huono kuski, ettei ukkosi luota ajokykyysi?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Vettä??? Sähän se ilkeä oot :(

Vesi auttaa krapulaan. Kuuluisat "loiventavat" tekee vielä pahempaa krapulalle.

No kait nyt edes limpparia tai vissyä!

Alkuperäinen kirjoittaja ?????:

Eikö sinulla ole ajokorttia? Vai oletko niin huono kuski, ettei ukkosi luota ajokykyysi?

ei ole ajokorttia

Ap. on katkera, koska ei osaa ajaa autoa itse, joten on täysin riippuvainen ukostaan. Miksei sitten taksilla hurauttanut synttäreille, tai soitanut isäänsä hakemaan.

Turhaa valitusta ap:ltä, jos ei itse kykene liikkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja **:
joskus on sit just sillon kun on sovittu meno? Entäs se lapsi?

Ehkä lastenkin on joskus aika oppia, että elämässä tulee olemaan pettymyksiä. Eri asia toki, jos mies pettää aina lupauksensa. Veikkaanpa silti, että nainen ylireagoi ja mies käy vain kerran kahdessa vuodessa juhlimassa.

saa nollata,mutta miksi piti just tänä viikonloppuna kun harvoin mulla vapaa viikonloppu ja olisi ollut kiva lähteä käymään.eipä tuo hyvää tykkää jos itse tekisin samoin.

enpä usko, että mies, joka kittaa kaljaa koko vlopun, on sitä sorttia ketkä käy vaan pari kertaa vuodessa juhlimassa. Ja tuostahan on juhliminen kaukana. Millä tavalla tässä ilmenee naisen ylireagointi?

Alkuperäinen kirjoittaja **:
joskus on sit just sillon kun on sovittu meno? Entäs se lapsi?

Ehkä lastenkin on joskus aika oppia, että elämässä tulee olemaan pettymyksiä. Eri asia toki, jos mies pettää aina lupauksensa. Veikkaanpa silti, että nainen ylireagoi ja mies käy vain kerran kahdessa vuodessa juhlimassa.

Voi ymmärrys sentään. Taiat kirjottaa ihan provoilevasti tarkoituksella. En ainakaan toivo kenenkään oikeesti olevan noin kova ja kyyninen. Aikatavalla myös tunnut aliarvioivan naiseten yleistä arvostelukykyä jos teet ap:n jutusta oitis tollasen olettamuksen...

Yhteistyössä