en jaksa enää päivääkään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Jos et saa miestäs avautumaan mistä kiikastaa, niin sano että sun tekee tosi pahaa katsoa kun rakas kuihtuu ja ei anna auttaa.
Kysy mikä ärsyttää, mitä teiän molempien täytyis tehdä että pääsisitte yhteisymmärrykseen.
Mitä asioita täytyy molempien parantaa. Ja ei kaikkia kerralla. Vaan aina vähän ja ilman syytöksiä.

jotain tän tapaista olen yrittänyt... pitää kai vielä vaan yrittää... menee vaan niin usein puhumiset siihen että mussa on kaikki vika, mun pitäis vaan olla hiljaa ja tottua siihen että asiat menee jatkossakin näin... mä teen kaiken kotona ja lasten kanssa ja mies mitä haluaa, missä haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja OmituinenOtus:
masennus tuli mullaki mielee, siis miehes osalta...

jos sinne neuvolaa nyt eka pääsisi et sais vähä tilannetta eteenpäi..

mahta olla pitkä ja kivikkoinen tie eessä mutta voimia! :hug:

kiitos... saa nähdä auttaako tässä mikään, miehen mielestä mä olen se kuka tarvitsee hoitoa... mutta pakko vaan kai jaksaa yrittää...

Mutta eivät sinunkaan voimavarat riitä ikuisesti.
Jos mies ei tahdo tulla vastaan edes vähän, niin kyllä se sitten aika turhalta tuntuu. Tämä on yhteinen taistelu, mutta sinä vaan joudut tekemään sen potkun miehellesi.
Ammattiauttajien numeroita saa varmaan myös terveyskeskuksilta ja numerotiedusteluista.

Voimia sulle, ja paljon akkua. :hug:

Jos mies ei tahdo tulla vastaan edes vähän, niin kyllä se sitten aika turhalta tuntuu. Tämä on yhteinen taistelu, mutta sinä vaan joudut tekemään sen potkun miehellesi.
Ammattiauttajien numeroita saa varmaan myös terveyskeskuksilta ja numerotiedusteluista.

joo ei riitä, viime aikoina on tuntunut että ne voimat loppui nyt, on niin paha oli että tuntuu että oon ihan umpikujassa... haluais vaan lopun kaikelle paskalle... ennen meni hyvin, miksi sen piti muuttua... jostain yritän tosiaan apua saada, saas nähdä miten siinä käy, kun miehen mielestä se olen mä joka tarvii hoitoa...

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

joo ei riitä, viime aikoina on tuntunut että ne voimat loppui nyt, on niin paha oli että tuntuu että oon ihan umpikujassa... haluais vaan lopun kaikelle paskalle... ennen meni hyvin, miksi sen piti muuttua... jostain yritän tosiaan apua saada, saas nähdä miten siinä käy, kun miehen mielestä se olen mä joka tarvii hoitoa...

Meette yhdessä katsomaan että kuka se on joka kaipaa apua. Sä, hän vai molemmat. ;)
Ja nostan sulle hattua jos olet yksin puinut tätä asiaa kauan. Vaatii voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:

Meette yhdessä katsomaan että kuka se on joka kaipaa apua. Sä, hän vai molemmat. ;)
Ja nostan sulle hattua jos olet yksin puinut tätä asiaa kauan. Vaatii voimia.

iso kiitos sulle... onneks oon sen verran peruspositiivinen luonne, että aattelen että perkule täähän ratkaistaan, eikä vaan lakaista maton alle ja kärsitä...

Yhteistyössä