en jaksa enään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mies jäi kiinni pettämisestä jo pienen ajan sisällä toisen kerran.syyksi sanoi ettei jaksa kun olen aina väsynnyt.no varmaan olenkin kun on kolme pientä lasta(2kk-4v).mies oli viikonloppuna kavereitten kanssa baarissa ja tuli eilen kotia selittelemättä missä oli ollut ja tänään on tullut vieraalta naiselta puheluita.Ajattelin että lähden lasten kanssa vanhempieni luokse maalle ja jääköön mies täänne.ekalla kerralla oli myös yön pois.Olen pytännyt että osallistuisi lastenhoitoon ja kodinhoitoon niin en olisi niin väsynnyt,mutta ei kuulemma kuulu hänelle kun hän käy töissä.koko ajan arvostelee miten kotona on paikat sekaisin,en pukeudusiististi,enkä käy kampaajalla,milläköhän ajalla,lapset leikkivät liian äänekkäästi ym.ruoka on joka kerta valmiina kun tulee töistä.
 
Vieras
Inhottavaa syyllistää sua omasta käytöksestä. Oisko miehes aika ottaa vastuu perheestään ja omasta käytöksestä. Ethän sä yksin niitä lapsia ole tehny. Tosi rankka tilanne. Voimia:)
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eikö se ukko ole yhtään pahoillaan ku jäi kiinni? ehottomasti lähet joksikin aikaa jonnekin. ja jätät ukkos. kun on tehnyt sen jo kahdesti...vai oletko varma?
eipä tuo ollut pahoillaan.olen varma ja on itse myöntännyt että on ollut.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi että varmaan kauheeta. soita sille akallekin ja sano suorat sanat. minkäikäisiä olette? ja lähe pois. kyllä niitä uskollisia miehiäki löytyy.
minä olen 23v ja mies 28v.olen ajatellut lähteä vamhempieni luokse.olen siitä hänelle maininnut että lähden,eipä ole sanonnut juuta jaata.eiköhän laita miettimään kun ei näe lapsia hirveän useasti kun matkaa on 500km.vai välittääkö koko asiasta.
 
kokenut
Valitettavasti sun tilassa antaisin kyllä olla ja lähtisin pois. Ilmeisesti vaan miehesi ei enää rakasta. Nuo valitukset ovat vain typeriä syitä. Tuskin mikään paranisi vaikka kävisit joka päivä kampaajalla. Pärjäät kyllä lastesi kanssa paremmin kun tuollaisen petturin.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Mä en kyllä kattelis tommosta miestä enää hetkeäkään!!! Enkä edes miettisi elämän jatkamista yhdessä!!
sitä vain ajatteli että lapsille olisi parmpi elää kodissa jossa on molemmat vanhemmat,mutta ei ole enään järkeä jatkaa.kaipa sitä ajatteli ekan kerran jälkeen että jää ainoaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Mä en kyllä kattelis tommosta miestä enää hetkeäkään!!! Enkä edes miettisi elämän jatkamista yhdessä!!
sitä vain ajatteli että lapsille olisi parmpi elää kodissa jossa on molemmat vanhemmat,mutta ei ole enään järkeä jatkaa.kaipa sitä ajatteli ekan kerran jälkeen että jää ainoaksi.
Mäkin olen eronnut. Uusperheenä eletään. Jos ei rakkautta ole niin ei se ole silloin hyvä koti lapsille.. vaikka siinä molemmat vanhemmat olisi koko ajan. Meillä ainakin asiat nyt paljon paremmin, lapsilla on rakastava koti jne. :)
 
Mirkku
Muuten samat puheet ku minun miehellä, mutta tuo ei käy vieraissa. Paljonpa kiihottaa jotkut pusut ku tietää että se on vain sitä yhtä vailla ja ei mitään ymmärrystä riitä mulle. Luulee että laiskottelen arjenkin niinku viikonloppuna ku jätän asioita tekemättä, että jos joku muukin innostuis tekemään... Jos tuo vielä vieraisiin menis niin en jättäis enää mitään armon aikoja...
 
vierailija
eilen illalla juteltiin miehen kanssa ja sovittiin että lähden lasten kanssa muutamaksi kuukaudeksi pois ja katotaan tuona aikana miten jatketaan.torstaina on vielä vauvan neuvola ja perjantaina veljeni tulee hakemaan meidät ja tavarat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
eilen illalla juteltiin miehen kanssa ja sovittiin että lähden lasten kanssa muutamaksi kuukaudeksi pois ja katotaan tuona aikana miten jatketaan.torstaina on vielä vauvan neuvola ja perjantaina veljeni tulee hakemaan meidät ja tavarat.
Paljon voimia!!! :hug: Ei ole helppo päätös..
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
eilen illalla juteltiin miehen kanssa ja sovittiin että lähden lasten kanssa muutamaksi kuukaudeksi pois ja katotaan tuona aikana miten jatketaan.torstaina on vielä vauvan neuvola ja perjantaina veljeni tulee hakemaan meidät ja tavarat.
Paljon voimia!!! :hug: Ei ole helppo päätös..
kiitos.ei ollut helppo päätös.pitäisi vielä kertoa tuolle vanhemmalla pojalle että lähdetään mummolaan vähäksi aikaan.keskimmäinen ei vielä ymmärrä on 1v7kk.tta.
 
.
Kuulostaa ihan kauhealta, että olet noin raskaassa tilanteessa ja sitten on mies joka käyttäytyy noin (jättää henkisestikin yksin ja vaille tukea). Kuin jostain hyytävästä kauhuelokuvasta noin tunnekylmä mies. Lähde, eläkä palaa jos tilanne on noin hyytävän kylmä.
 

Yhteistyössä