M
Mamma
Vieras
Auttakaa viisaammat! Tyttö täyttää kohta 8kk ja aikaisemmin yö unille nukkumaan meno sujui hyvin. Ei enää. Mä oon jo ihan loppu. Kuinka kauan tyttö voi huutaa nukkumaan mennessään? Annan ilta vellin kun näyttää että tyttö on valmis nukkumaan. Nukahtaakin melkein sitteriin syötyään. Vien sänkyyn ja samantien alkaa huuto. Sitä saattaa jatkua tunti tolkulla ellen ota syliin ja nukuta siihen. Ei auta että otan vain rauhoittumaan syliin. Huuto alkaa taas heti kun pää osuu sängyn pohjalle. Tänään jaksoin 45 minuuttia huutoa ja sitten oma väsymys voitti ja luovutin. Tyttö nukkuu kahdet päiväunet, yhteensä päivän aikana 3-4 tuntia. Yö unille saadaan tyttö vasta klo 22-23, joskus klo 24. Päivällä nukkuu hyvin. Ja jos vaikka saataisiin tyttö nukkumaan klo 21 niin huuto alkaa puol 11. Yöt on levottomia. Mä oon jo niin väsyny tähän nukuttamiseen että pelkään jo oman käytökseni muuttuvan väsyneenä agressiiviseksi. En jaksais enää yhtään tällaista iltaa. Miehen kanssakin jo riidellään tästä. Auttakaa kun en enää jaksa.