V
Väsynyt
Vieras
Meillä on kaks pientä lasta.Mulla ei oo omaa aikaa mihinkään.Lapset nukkuu päiväunia max 2h ja sinä aikana siivoan,pesen pyykit jne pakolliset.Onneksi saavat purkista ruokaa ja mies yleensä töisä.Itte syön jos syön.En jaksa enää tehdä ruokaa juuri koskaan.Isovanhemmat ei auta.Miehen puolelta joskus,mutta harvoin.Asuvat kaukana.Mun puolen mummulat 10 km päässä, mutta ei apua tarjota.Ei tulla pyydettäessäkään useimmiten.Äitini joskus harvoin käy pari tuntia, mutta hänkin omiin menoihin ja töihin uppoutunut ja soittelee humalassa.Lupaa,eikä tule.Toinen lapsi on sairas ja kaikki liikenevä aika menee lääkäreihin ja hoitoon.Ulkopuolista apua ei saa mistään edes rahalla,jota kuitenkin olisi.Esim MLL:ää ei ole paikkakunnallamme.Perhetyöntekijää ei saa edes muutamaksi tunniksi per viikko, kun ei olla sosiaalitapauksia.Kummit ei auta.Riidellään lasten kuullen ja se särkee sydäntä,kun ei pysty hillitsemään itseään.Mies yrittää varmasti parhaansa ja tekee ns miesten töitä,joita riittää.Mutta välillä istuu pelailemassa tietokoneella, lamppaa tupakalla ja surffailee.Mä en jaksa käydä pesulla kuin pari kertaa viikossa,en lue enää mitään,en kato pahemmin tv:tä.En oo kuulemma masentunut.En oikeasti tiedä miten jaksan enää.Eilen oli kuulemma kaunis ilma,en huomannut.