En ikinä olis uskonu sanovani tätä ääneen...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Mut mulla on vauvakuume :ashamed: Naapurin vauveli sen on saanu aikaan. Voi jösses, että on söötti poju :heart:

vaan ei tähän suhteeseen. Eikä nykyiseen tilanteeseen ainakaan...

miksi ei tähän suhteeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Mut mulla on vauvakuume :ashamed: Naapurin vauveli sen on saanu aikaan. Voi jösses, että on söötti poju :heart:

vaan ei tähän suhteeseen. Eikä nykyiseen tilanteeseen ainakaan...

miksi ei tähän suhteeseen?

Noku ei vaan.... Ainakaan nykytilassaan. Liian epävakaata. Mies ei osallistu riittävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
nuo vauvakuumeet tulee vissiin vaan noihin epävakaisiin suhteisiin, kai sitä kelataan et vauvalla korjataan ongelmat... siis pää miettii vaikka itse ei haluaisi :whistle:

niin sit kai, mut meidän suhde on kyllä ihan hyvällä pohjalla

nuo vauvakuumeet tulee vissiin vaan noihin epävakaisiin suhteisiin, kai sitä kelataan et vauvalla korjataan ongelmat... siis pää miettii vaikka itse ei haluaisi :whistle:

Juu siis en todella ajattele korjaavani ongelmia vauvalla. Tuo tapaus vaan on ylisuloinen. Ja omien lasten vauva-ajat on ollu helppoja. Niiden jälkeisistä ajoista sit ei puhutakaan...

Juu siis en todella ajattele korjaavani ongelmia vauvalla. Tuo tapaus vaan on ylisuloinen. Ja omien lasten vauva-ajat on ollu helppoja. Niiden jälkeisistä ajoista sit ei puhutakaan...

joo mäki vähän ironisesti puhuin omasta tilanteesta aikoinaan ;) :D

mulla on kanssa TOSI KOVA vauvakuume, ei mitään rotia... oikein sydämessä muljahti ja mahanpohjassa kourasi kun katsoin tytön syntymävideota. ikinä ennen en ole kokenut samanlaista tunnetta kun olen katsonut omien lasten vauvakuvia ja videoita. jospa mekin vielä saatais, vastoinkäymisistä huolimatta toive on kova!

Yhteistyössä