En minäkään mieti muita miehiä. Mutta pieni flirtti pelastaa joskus päivän. Katsoa saa muttei koskea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Eli ei oo enää tunteita?
Mulle olisi ainakin suuri järkytys mikäli tulisi tietoon että miehen ja mun suhteen kipinä olisi kaikonnut.
Eipä tarvii miettiä miksi sinne vieraisiin sänkyihin toiset luiskahtaa. Ihminen tarvitsee rakkautta ja suhdetta jossa tuntee olevansa haluttu, täysin rakastettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Mulle olisi ainakin suuri järkytys mikäli tulisi tietoon että miehen ja mun suhteen kipinä olisi kaikonnut.
Kyllä! Ja olen myös sitä mieltä että jos kaksi tervettä ihmistä elää parisuhteessa, niin seksi kuuluu myös vuosikymmenien jälkeen suhteeseen. Kammottavaa olisi ajatella seksitöntä suhdetta, en haluaisi sellaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Rakkaus on muutakin kuin rakastelu, eikä fyysinen pettäminen tarkoita sitä että rakkaus olisi loppunut.
Eikä rakkaus pitkässä suhteessa ole edes se tärkein juttu... tärkeintä on tahto olla yhdessä juuri tuon ihmisen kanssa. Sillä tahdolla mennään eteenpäin juuri silloin, kun rakkaus tuntuu loppuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:Mulle olisi ainakin suuri järkytys mikäli tulisi tietoon että miehen ja mun suhteen kipinä olisi kaikonnut.
Kyllä! Ja olen myös sitä mieltä että jos kaksi tervettä ihmistä elää parisuhteessa, niin seksi kuuluu myös vuosikymmenien jälkeen suhteeseen. Kammottavaa olisi ajatella seksitöntä suhdetta, en haluaisi sellaista.
Tärkeää kyllä että suhteen osapuolten haluissa ei pidemmän päälle ole merkittävää eroa. Ei kuitenkaan pidä säikähtää sitä jos kummankin halut laskee suhteen edetessä.
Hetkellisiä vaihteluja haluissa (esim. synnytyksen jälkeinen haluttomuus), sekä niiden mahdolliset sivuvaikutkiset (esim. pettäminen) pitää taas sietää jos haluaa elää pitkässä parisuhteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana vakkari:Joo, usein. Mutta olen ajatellut että se on normaalia pitkässä suhteessa. Mieheni on minulle nykyään lähinnä paras ystävä, tuki ja turva elämän karikoissa, mutta en ole enää pitkiin aikoihin tuntenut häntä kohtaan mitään seksuaalista/intohimoa. Muita miehiä kohtaan kyllä.