En IKINÄ kehtaisi kertoa tätä miehestäni mustana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaatakin harmaampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana kans:
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana kans:
Mun appiukollani on vessassa oma käsipeili, jolla tarkistaa aina, että on peräpuoli hyvin pyyhitty...

Eikä :laugh:

Juu. Mulla meni siellä heillä ollessa hetken aikaa, ennen kuin tajusin mikä se vessan hyllyllä oleva peili oli. Siihen kun appiukko kaivertanut vielä "peräpeili"

Mieheni onneksi valisti minua ennen kuin tulin itse sitä peiliä mihinkään käyttäneeksi :D

Vielä kaiverrus peräpeili :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Mun mies ei ole vieläkään suostunut metodiin, jossa tarkistetaan vessapaperi, kun pyyhkiminen alkaa olla lopuillaan, ja sit vasta lopetetaan pyyhkiminen, kun peppu on puhdas.

Sä voit joululahjaks antaa siellä peräpeilin, jos menis viesti perille.

Fatima ja Harmaa kans, kiitos, että jaoitte omat kokemuksenne kanssani. Ne toivat lohtua :)

Ja teille kaikille muille: Antaa nauraa vaan! Vaikka tarina kaikessa dramaattisuudessaan on totisinta totta, kerroin sen juuri siksi, että arvelin sen huvittavan ...kun se sattuu jollekin muulle kuin itselle :) Tää on niin nolo juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Fatima ja Harmaa kans, kiitos, että jaoitte omat kokemuksenne kanssani. Ne toivat lohtua :)

Ja teille kaikille muille: Antaa nauraa vaan! Vaikka tarina kaikessa dramaattisuudessaan on totisinta totta, kerroin sen juuri siksi, että arvelin sen huvittavan ...kun se sattuu jollekin muulle kuin itselle :) Tää on niin nolo juttu.

No eihän tosta nolo kannata olla. Kiva, että saattoit opettaa miehellesi noinkin hyödyllisen taidon! =)

Alkuperäinen kirjoittaja nolona:
mun mies kestää sängys valehtelematta korkeintaan 1min. ja sekin taukojen kanssa. ON siis niin nopea tulemaan etten ikinä kerkee ees tunnelmaan ite..et semmosta..

öööööööööööö ja tämä liittyy alotukseen miten?
sis paskoo sänkyyn vai?

kuka mammoista kehtaa myöntää itsekin pyyhkineensä ap:n kuvaamalla tavalla?

Vai onko tämä sellainen juttu, joka naurattaa kaikkia naisia, sillä jo maalaisjärki sanoo miten homma hoidetaan? Eli olisiko tämä tarina jollain äijäpalstalla aiheuttanut samanlaista naurunremakkaa vai olisiko löytynyt ymmärtäjiä...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mun mies kestää sängys valehtelematta korkeintaan 1min. ja sekin taukojen kanssa. ON siis niin nopea tulemaan etten ikinä kerkee ees tunnelmaan ite..et semmosta..

öööööööööööö ja tämä liittyy alotukseen miten?
sis paskoo sänkyyn vai?

siis liittyy et nolo juttu jota en ikinä kehtais kertoo mustana. Eikös se olul tän ketjun idea...meni vaa paskahommiin mut eikös sitä saa muitakin noloja juttuja kertoa... Opetteles lukeen alotukset tarkemmin ennenku alat kommentoimaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
käsisuihkutkin on olemassa ,niillä sen perseen saa puhtaaksi ja sit pyyskii kuivaksi!.........tämän opettanut miehelleni ja lapsille.

No voi hyvää päivää millaista tietämättömyyttä! :whistle: P*skan haju lähtee vain tervashampoolla (jos silläkään). Kandee aina pyyhkiä ensin. - Hajuista tiedän siksi, että meillä on aina ollut koira...

Joo, noi on vaikeita tapauksia. Oletteko kokeilleet tumputusta ennen tuota noin ... pitsinvirkkausta?

no jos kokeiltu niin sit on lerssi niin löysänä ettei oo enää vetoa mihinkään. joten tähän on tyttörukan tyytyminen....:/

Joo, noi on vaikeita tapauksia. Oletteko kokeilleet tumputusta ennen tuota noin ... pitsinvirkkausta?

no jos kokeiltu niin sit on lerssi niin löysänä ettei oo enää vetoa mihinkään. joten tähän on tyttörukan tyytyminen....:/

Exäl oli sama vika,onneksi on kestävä mies nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja c:

Exäl oli sama vika,onneksi on kestävä mies nyt.

kokeilitteks korjata mitenkään tilannetta? on nimittäin niin rasittavaa...ei paljoo tuu miehen kaa sekstailtua nykyää...ei siis muidenkaa mut yksiksee sitte...

Yhteistyössä