Ikinä ennen minä en ole loukkaantunut näin pahoin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seinästä reväisty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seinästä reväisty

Vieras
Silloin kun tapasimme mieheni kanssa, minulla oli ultralyhyt tukka. Mies on aina, aina, kehunut sitä sopivaksi ja että olen niin kaunis että mulle käy ihan kaljukin.
Me ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta.
Lauantaina miehellä oli täällä känniseuraa. Satuin kuulemaan heidän keskusteluja ja mieheni sanoin, että 'vaikka se ***** oli suoraan sanoen ruma näky silloin , silti aloin sen kanssa, koska luonne on niin hyvä'...

Tiesin, että miehelläni on tapimusta olla joissain pikkuasioissa epäluotettava, mutta että tällaista. :headwall:
Olen aivan hirveän pettynyt mieheeni. Miten tällaisen jälkeen enää voi toiseen luottaa? :'(

Onko kukaan hyvän näkönen liian lyhyeksi kynityssä harjassa? Mä ainakin olisin sut jättänyt seinäruusuksi, olipa miehes viitteliäs kun alko sellasta tapailemaan, mä en olisi kehrannut vaikka kuinka hyvä luonne olis ollu, ja tämä kirjoitus kyllä kertoo luonteestakin jotain muuta!

:hug:

Olipa typerästi sanottu. Tosin en tiedä mahtoiko mies tarkoittaa sitä vai sanoiko vaan kavereiden takia... Jos ymmärrät. Ehkä kaverit ovat sanoneet, että naisella pitää olla pitkä tukka niin miehesi on ollut pakko sanoa vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kukaan hyvän näkönen liian lyhyeksi kynityssä harjassa? Mä ainakin olisin sut jättänyt seinäruusuksi, olipa miehes viitteliäs kun alko sellasta tapailemaan, mä en olisi kehrannut vaikka kuinka hyvä luonne olis ollu, ja tämä kirjoitus kyllä kertoo luonteestakin jotain muuta!

Sun luonteesta? Kyllä mun mielestä nainenKIN voi olla hyvännäköinen lyhyessäkin tukassa. Tai vaikka kaljuna.

olisin antanut ehkä kiukuspäissäni samalta mitalta takas. ja jos se nyt tosta valehtelee niin mistä muusta? :/ Inhottava mies kun tollee sanoi! ja tosissaa kyllä kannattaa sanoo että kuulit ja loukkaannuit ihan aiheesta! Pidä puoles. :hug:

Niin kertoo- lähinnä sun luonteestas.

ap :hug: , kerro tosiaan että kuulit ja että loukkaannuit sydänjuurias myöten!

Sulle ei tarvis edes vaivautua vastaamaan. :kieh:

Oletko kysynyt mieheltäsi silloin, kun aloitte tapailemaan, että sopiiko tämä hiusmalli minulle? Vai onko mies vapaaehtoisesti, ilman mitään sun lausahduksia hiuksistasi, kertonut pitäväsi hiuksistasi? Sillä miehet voivat, jos nainen sitä kysymällä kysyy, sanoa sen vastauksen, minkä he olettavat naisensa haluavan kuulla, eivätkä todellista mielipidettänsä. Toisaalta mies on voinut muuten vain kehua sinua, koska hän kännispäissäänkin kehui luonnettasi. Ja muista, että se oli silloin se. Luultavasti sulla ei ole tänä päivänä lyhyitä hiuksia, koska miehesi puhui menneessä aikamuodossa.. suoraan sanoen ruma näky SILLOIN.. Älä ota itseesi, jos tuollaisesta on kysymys.. ja voithan naisen viekkaudella ja kostonhalulla tehdä seuraavan kerran, kun olette tyttöporukalla niin sanoa KOVAÄÄNISESTI miehen ollessa kuulolla jotain hänen ulkonäöstään. Voipi olla, että miehesi jotain tuosta oppisi..

Ehdottomasti kerrot miehelles, että kuulit! Ja mun mielestä ihan lyhyt tukka sopii monille naisille! Mulla on ollu sellanen 1-5 cm pitunen malli, ja mun mies kyllä tykkäs siitä, mä en ite oikein viihtyny siinä.

Ja oli kyllä törkeesti sanottu mieheltäs! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mietiskelyä:
Älä ota itseesi, jos tuollaisesta on kysymys.. ja voithan naisen viekkaudella ja kostonhalulla tehdä seuraavan kerran, kun olette tyttöporukalla niin sanoa KOVAÄÄNISESTI miehen ollessa kuulolla jotain hänen ulkonäöstään. Voipi olla, että miehesi jotain tuosta oppisi..

Näinpä ittekin kyllä tekisin ja antaisin samalla mitalla takasin

Alkuperäinen kirjoittaja pomppis:
Jos olisin sä, ajaisin ihan vastapiikkinä tukkani taas lyhyeksi. Sitä saa mitä tilaa =)

En voi leikata, olen palveluammatissa. :/ Vaikka kävi tuo minunkin mielessäni...

Minä en voi vaan mennä sanomaan, että kuulin sen keskustelun. Mies alkaa syyttää minua 'salakuuntelusta', vaikka ne jutut kuulin ihan salaa kuuntelemattakin.

Ja siinä tulkinnassani ei ollut erehtymisen varaa, sen verran selvästi mies asian ilmoitti.

Voi harmi.. No sitte ainakin puhuisin että oon menossa leikkauttaan lyhyeksi. Varsinkin kun mies niin kovin tykästyi aikoinaan.. Näkis vähän että värähtääkö ilme..

Alkuperäinen kirjoittaja pomppis:
Voi harmi.. No sitte ainakin puhuisin että oon menossa leikkauttaan lyhyeksi. Varsinkin kun mies niin kovin tykästyi aikoinaan.. Näkis vähän että värähtääkö ilme..

Mulla oli tosi pitkät hiukset vielä vuosi sitten. Kun sanoin leikkauttavani hiuksia lyhyemmiksi, mies vastusti silloin.

Ihan ekaksi :hug: ap:lle!
Voin uskoa ettei kuulostanut kivalle.Sinuna sanoisin miehelle että kuulin tuon keskustelun ja että se loukkasi.Voihan olla että mies puhui vaan kännipäissään "miesten juttuja" mutta silti ei omasta rakkaastaan sais puhua noin.
Ja tuohon,että syyttäis sinua salakuuntelusta.Sano sille että sen verran kovasti puhuit että väkisinkin kuulit,vaikket olisi halunnutkaan:(

Miehesi mielipide -mikä se sitten oikeastio onkaan- on aivan sama tiesit sitä tai et. Joten älä anna itsesi loukkaantua siitä, että tiedät jotain, mikä olisi totta vaikka et tietäisis asiaa.

Toi ei tarkoita että asia todella olisi noin vaan sun ukkos on todella vaan munannu ittensä, todella. Kerro että kuulit asian ja kerro miten se sinuun vaikutti. Lyhyt tukka naisella on kiva ja sporttinen. Pää pystyyn nyt!

Kännipuheita. SIlti voisit kertoa, että kuulit ja loukkaannuit. Naisetkin sortuvat usein arvostelemaan miestensä pukeutumista, pöytätapoja ja vaikka mitä, eikä meillä ole aina edes viina tekosyynä. Eli ei kannata pohtia asiaa liian vakavasti, mutta silti asiasta voisi huomauttaa ettei jää kaivelemaan.

Kännipuheita. SIlti voisit kertoa, että kuulit ja loukkaannuit. Naisetkin sortuvat usein arvostelemaan miestensä pukeutumista, pöytätapoja ja vaikka mitä, eikä meillä ole aina edes viina tekosyynä. Eli ei kannata pohtia asiaa liian vakavasti, mutta silti asiasta voisi huomauttaa ettei jää kaivelemaan.

Peesi,tosin eihän tuollaista ole kiva kuulla :headwall:
Kerran kuulin mieheni juttelevan ystävänsä kanssa (joka näki minut ekaa kertaa) että onpa sulla hyvän näköinen muija,mieheni tähän vastasi fiksusti että joo onhan se mutta yhtä vaikee niinkuin kaikki naiset on! :xmas:

Yhteistyössä