Kyseessä on mun vanhemmat, mutta ei olla erityisen hyvissä väleissä, toki haluavat olla kuitennkin läheisiä lapseni kanssa.
EX-appivanhemmille ei taitais sopia koskaan...
EX-appivanhemmille ei taitais sopia koskaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin siis miksei silloin ole mennyt kun mummolasta on pyydetty tulemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:Ja kiva kuunnella tytön kommentteja että mummo ja pappa ei enään tykkää musta kun ne ei halua mua niille...
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:No tyttö on joka kerta menny kun ovat pyytäneet. Yhden kerran sanoin että kun ollan viikonloppuna tulossa siihe lähelle niin jos sitten sieltä hakisi tytön. Ja se kävikin silloin ihan hyvin.
Nyt vaan ihmetyttää että miksi eivät ole pyytäneet...
Ja kiva kuunnella tytön kommentteja että mummo ja pappa ei enään tykkää musta kun ne ei halua mua niille...
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:Ovat yrittäjiä, eipä siinä paljon etukäteen työvuoroja tiedetä...
Mutta yleensä ovat ITSE kysyneet tytön sinne, tyyliin että lähdetään nyt ajelemaan sinne päin (välimatkaa 100 km) että tulisko tyttö tänne...
Tyttö olisi siis itse halunut päästä mummolaan.
Minä en, anteeksi vaan, siltikään ymmärrä miksi sinun reaktiosi on nyt se, että loukkaannut ja ns. marttyyrina toteat että et ihan heti kysy uudestaan. Kun kyse ei ole siitä, että heille sopisi mutta he eivät vaan halua ottaa lastasi.
Heille ei nyt vaan sopinut, ja ihan hyvästä syystä (minusta työt ovat oikein hyvä ja ymmärrettävä syy). Ikävää, ettei tyttö pääsyt mummolaan, mutta sellaista se joskus on, kun isovanhemmat on vielä työelämässä ja muutenkin elävät omaakin elämää. Kyllä hän sinne varmaan joku päivä pääsee?
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:No tyttö on joka kerta menny kun ovat pyytäneet. Yhden kerran sanoin että kun ollan viikonloppuna tulossa siihe lähelle niin jos sitten sieltä hakisi tytön. Ja se kävikin silloin ihan hyvin.
Nyt vaan ihmetyttää että miksi eivät ole pyytäneet...
Ja kiva kuunnella tytön kommentteja että mummo ja pappa ei enään tykkää musta kun ne ei halua mua niille...
Anteeks ny vaan, mutta voihan itsesääli ja marttyyrius!
Miksei ihmiset kommunikoi? Keskustele, kysy ja vastaa? Olisi paljon helpompaa kaikille. Ei tarvitsisi miettiä että miksei ne pyydä lasta niille, ja tykkääkö ne enää vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:No, jotenkin vaikutti eilen siltä kun soiteltiin että turha on tässä ennen koulun alkua odottaa että tyttö pääsis siellä käymään.
Alkuperäinen kirjoittaja mummum:kowalski, mikset peräänkuuluta isovanhempien keskustelutaitoja?
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:Ja kiva kuunnella tytön kommentteja että mummo ja pappa ei enään tykkää musta kun ne ei halua mua niille...
ja jos sun asenne näkyy kotona, mikä nyt on tällä palstalla, niin en ihmettele jos kyselee.
meillä edelleen koululaiset (6v ja 8v) sopii itse mummola-vierailut, ja MONTA kertaa on ollu vastaus et nyt ei sovi, eikä silti lapset väännä itkua kun mummo ei rakasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ymmärrän sinua..Itse kysyin äitiäni,olisiko hän voinut hoitaa lapsiamme yhden yön,että oltaisi päästy miehenkaa kylläkin viihteelle,ei olla oltu puoleentoista vuoteen missään ilman lapsia.Äitini sanoi,että hän on töissä,no se on ok,mutta tänään hän soitti muuta asiaa ja sanoikin pitävänsä vapaata tänään ja huomenna,mutta ei kyllä edes maininnut,että voisi lapsiamme katsoa! Ja mua ottaa päähän!
Tänä vkl on vain kerrankin tapahtuma kaupungissamme,johon oltaisi haluttu osallistua!Ja tapahtumassa ollaan käyty viimeksi 8 vuotta sitten,kun ei ollut lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:No, jotenkin vaikutti eilen siltä kun soiteltiin että turha on tässä ennen koulun alkua odottaa että tyttö pääsis siellä käymään.
Vaikutti, ihmetyttää.....Minusta tuntuu, että sinä analysoit asiaa aivan liikaa.
Mistään rakkauden loppumisesta tms tuskin on kyse, vaan siitä että heillä on T-Ö-I-T-Ä nyt. Kaikessa ei ole salattua piilomerkitystä rivien välissä, ei ainakaan meidän suvussa.
Koulut alkaa aika pian, täällä jo 10 päivän kuluttua, mutta onhan viikonloppuja ja lomia muutenkin, eli eiköhän lapsi isovanhemmilleen pääse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:jos on töitä, niin on töitä. minkäs sille voi. kyllä mä ainakin joudun monesti sanomaan kun tarjotaan lastenlapsia hoitoon, että nyt ei käy kun on töitä tms. ja ei mulle ole siitä kukaan suuttunut. kyllä asia on ymmärretty. onneksi et ole mun miniä