En hyväksy homoutta mutten ole uskovainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulla vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulla vaan

Vieras
siis minä vaan en voi hyväksyä enkä ymmärtää homoutta. enkä mitenkään uskonnolliselta kantilta, vaan ihan se on fakta että mies ja nainen kuuluu yhteen, noin niinkuin fyysisestikin, niin meidän kehot on vaan rakennettu. joten homoushan on sillon täysin epänormaalia.

joo joo sivistymätön moukka olet- huutelut alkaa, mutta olen koulutettu ja kirkkoon kuulumaton ja uskon vaan vakaasti näin.
en ymmärrä miksi tää on vaan kirkkokeskustelu.

Niin, se lisääntyminenhän on parisuhteissa kaikkein tärkeintä. Juuri sen vuoksi avioliitto on kielletty sukukypsyyden ohittaneilta miehiltä ja naisilta ja ehkäisy on avioliitoissa kiellettyä. Jos liitto ei kahteen vuoteen ole tuottanut jälkikasvua, lapsettomuustutkimukset ovat pakollisia ja mikäli tilanne todetaan toivottomaksi, pari erotetaan pakolla. Eikös se näin ole?

Keho on van ulkokuori, joka peittää todellisen olemuksemme, kutsuttakoon sitä vaika sieluksi tai ihan miksi vaan. Se on täysin sukupuoleton olemukseltaan. Sikäli on aivan sama, mikä kuoremme on, sielumme on se joka rakastaa. Jos ajatellaan,että ulokuorella on väliä, niin sittenhän voidaan ajatella, että esimerkiksi rumat ihmiset ei saa olla parisuhteessa tai ainakaan eivät saa lisääntyä, ettei tulisi lisää rumia.

Jaa-a. Aika käsittämätön kannanotto. Miten voi hyväksyä tai olla hyväksymättä ilmiötä, joka vain on?

Vaikka minä en hyväksyisi sinisilmäisyyttä, tuskin sinisilmäiset siitä katoaisivat. Tai no, tietty nämä voitaisiin pakottaa käyttämään ruskeita piilolinssejä vaikka kuolemanrangaistuksen uhalla.

Vastaavasti osa ihmisistä nyt vain on homoja, hyväksyivät muut tai eivät. Tai tietty nämäkin voidaan pakottaa salaamaan seksuaalinen suuntautumisensa, mutta se on ihan yhtä älykästä kuin sinisilmäisyyden kieltäminen.

Ihmisen lisääntymiseen tarvitaan kieltämättä molempia sukupuolia (jos nyt unohdetaan modernit laboratoriokikkailut). Ei homoutta silti voi määrittää luonnottomaksikaan, koska osa ihmisistä syntyy luonnostaan homoiksi. Lisäksi koulutettuna (?) ihmisenä varmasti tiedät, että homoudesta ei "parannuta", ja että sitä esiintyy myös muilla lajeilla kuin ihmisellä.

Minäkään en voi hyväksyä enkä ymmärtää rukoilijasirkkanaaraiden käytöstä parittelun yhteydessä, mutta luonto jatkaa kulkuaan minun hyväksymisestäni tai ymmärtämisestäni välittämättä.

siis minä vaan en voi hyväksyä enkä ymmärtää homoutta.

Miksi sun pitää vaivata päätäsi toisten ihmisten rakkauselämällä ja pohtia voitko ymmärtää tai hyväksyä sitä.

Voit toki olla sitä mieltä että homous on luonnotonta (mitä se ei ole) tai epänormaalia (mitä se ei myöskään ole) tai sairasta (yllätyt varmaan että se ei ole sitäkään), mutta mitä ihmeen väliä sillä on? Erilaisia täällä ollaan kaikki ja vaikka homot sun mielestä jotenkin vajavaisia olisivat, niin miten se vaikuttaa siihen voitko hyväksyä heitä? Ei kukaan meistä voi omaa seksuaalista suuntautumistaan valita. Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. En ymmärrä millä oikeudella edes puutut toisten seksuaalisuuteen, olkoot he mitä ovat ja itse voit mielessäsi pyöritellä heille silmiäsi.

Yhteistyössä