N
Nalkuttaja
Vieras
Olen seurustellut yli vuoden miehen kanssa, jota rakastan kovasti. Koen silti itseni välillä tuutymättämäksi suhteessa. Ilmaisen sitä valittamalla. Usein saatan valittaa yhteisen aikamme puutteesta. Miehellä on lapsi, joka toinen viikko, jolloin meillä on vähemmän niin sanottua yhteistä aikaa. Myönnän kaipaavani yhteisiä hetkiä. Mies kuitenkin monesti niinä viikkoina taaa kavereitaan tai lojuu sohvalla. Myönnän monesti pettyväni, kun tulen aikaisin kotiin ja ajattelen, että nyt tekisimme jotain yhdessä, mutta hän haluaakin vain katsoa tv:tä. Monesti pahoitan mieleni tästä ja alan valittamaan siitä, kun emme tee mitään tms. Joskus myönnän aloittavani sen heti, kun hän tulee töistä. Olen tosi harmissani tästä ja minulle tulee pahempi mieli, kun taas avaudun. Olen miettinyt eroamistakin, mutta en oikeastaan haluaisi sitä, kun asiat ovat muuten hyvin. Ja pelkään, että olen seuraavassakin suhteessa nalkuttaja.Ja tiedän kyllä, etten tuolla keinolla paranna suhdetta. Pelkään, että mies kohta alkaa välttelemään yhteisiä hetkiämme, kun niissä sina käy noin.