en halua pilata viikonloppuani ruokkimalla toisten koiria!! vittu mua ärsyttää!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja enjaksaaaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="apap";25960507]No en oo suostunut mut pakotettiin!! Koko muu suku lähtee toiselle puolelle suomee hautajaisiin viikonloppuna ja oon ainoa joka jää tänne. ei täällä korvessa oo mitään hoitoloita hurtille tai muutakaan. Käskin niiden jopa lopettaa ne koirat jos ei saa ketään hoitajaa. Mut eivät aikoneet.
Mua ärsyttää oikeesti!mitä pitävät koiria jos eivät niitä sitten hoida. Ja en tasan lenkitä niitä. Heitän vaan ne ruuat ja avaan oven ja sittten lähen kotiiin.[/QUOTE]

Se on hienoa jos sinun elämäsi loppuu siihen :) koiran hoitohan on mukavaa.. :)
 
"apap"
Oon 31v ja ei tosiaan ole provo. Eikä niillä oo ketään hoitajaa!! ei ketään. koko suku on sielä hautajaisissa. EI oo mitään hoitoloita täällä korvessa. Lähin hoitola 200km pääs. eikä niitä hurttia voi ottaa mukaan. matkaa 800km ja ei oo koskaan olleet edes autossa.
 
"hoitaja"
Hehe, No käyt heittää niille sapuskat ja päästät pissille. Annat muuten tehdä rauhassa pahojaan/kuolla tylsyyteen. Sitten kerrot taas sukulaisille ystävällisesti, ettei vois koiran hoito vähempää kiinnostaa.
 
"vieras"
[QUOTE="apap";25961244]Oon 31v ja ei tosiaan ole provo. Eikä niillä oo ketään hoitajaa!! ei ketään. koko suku on sielä hautajaisissa. EI oo mitään hoitoloita täällä korvessa. Lähin hoitola 200km pääs. eikä niitä hurttia voi ottaa mukaan. matkaa 800km ja ei oo koskaan olleet edes autossa.[/QUOTE]

31 vai 13? o_O
 
"vieras"
[QUOTE="apap";25961244]Oon 31v ja ei tosiaan ole provo. Eikä niillä oo ketään hoitajaa!! ei ketään. koko suku on sielä hautajaisissa. EI oo mitään hoitoloita täällä korvessa. Lähin hoitola 200km pääs. eikä niitä hurttia voi ottaa mukaan. matkaa 800km ja ei oo koskaan olleet edes autossa.[/QUOTE]

Sinä ilmoitat että et hoida koiria ja asiasta ei keskustella.

Koirien omistajan päänsärky on sitten etsiä niille koirilleen joku hoitaja.
 
"vieras"
^^Lisään vielä, että eiköhän ne jonkun hoitajan löydä kun maksavat tarpeeksi. Sukulaisillehan ei siis tietenkään mitään voi maksaa ja kuitenkin velvoitettaisiin olemaan aina käytettävissä :headwall:
 
Eläinrakas
Älä suostu hoitamaan niitä koiria. Ja sano suoraan sukulaisillesi, että vihaat järjestelyä. Minä en jättäisi lemmikkejäni sellaisen vastuulle, jota ei vähempää voisi kiinnostaa hoidettavien hyinvointi. Ja komppaan edellisiä kirjoittajia: jonkun täytyy jättäytyä pois hautajaisista ja jäädä kotiin hoitamaan koiria, jos sinä et siihen pysty. Koirat kärsivät muuten nyt turhaan koko viikonlopun huonosta hoidosta ja se ei ole koirien vika! Koiria ei pidä jättää sinun vastuullesi, minä en ikimaailmassa jättäisi jos tietäisin seuraukset! PUHU niille sukulaisillesi ja ilmoita, ettei hoida! Mikä siinä on niin vaikeaa?
 
Dr G
anna sen veljesi puhelinnumero tänne niiin minä soitan hänelle ja kerron ettei sinun tarvitse hoitaa niitä koiria.
Saa etsiä kunnollisen hoitajan tai jättää sitten hautajaiset väliin. Ne koirat tarvitsevat häntä enemmän kuin tämä edesmennyt.
 
"nanna"
ihmiset on nykyään kyllä itsekkäitä. Toisten auttaminen kuulostaa kyllä tosi hirveeltä aloituksen perusteella. Eikai koirien hoitoon nyt koko viikonloppu sentään mee.
 
[QUOTE="apap";25961546]Lapset ja elukat ovat täysin eri asia! ne kaksi eivät ole edes verrattavissa toisiinsa. Ja oon 31v todellakin! Ehkäpä sit olen nuorekas=)[/QUOTE]

Lapsellinen ja itsekäs olis kyllä lähempänä totuutta, kuin nuorekas... Luojan kiitos lähipiiriini ei kuulu sinunlaisia ihmisiä...
 
"vieras"
[QUOTE="nanna";25961932]ihmiset on nykyään kyllä itsekkäitä. Toisten auttaminen kuulostaa kyllä tosi hirveeltä aloituksen perusteella. Eikai koirien hoitoon nyt koko viikonloppu sentään mee.[/QUOTE]

On myös melkoisen itsekästä olettaa että joku sukulainen on aina valmiina tekemään kaikkia palveluksia ilman että edes kysytään asiasta saatikka annettaisiin mitään korvausta menetetystä ajasta. Auttaminen on kivaa jos se tehdään vapaasta tahdosta, ei pakottamalla.
 

Yhteistyössä