en halua pilata viikonloppuani ruokkimalla toisten koiria!! vittu mua ärsyttää!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja enjaksaaaa
  • Ensimmäinen viesti
enjaksaaaa
mua ei kiinnosta. en tykkää niistä yhtään. Ne haisee pahalla ja vaatteisiinkin tarttuvat karvat:/
Kuinka monta kertaa ne täytyy päästä pihalle kuselle päivässä? vittu!!!! Niiden takia täytyy herätäkin niin aikaisin. en varmasti mee sinne yöksi vaan oon kotona yöt ja sit aamulla käyn päästämässä ne ulos ja annan ruokaa ja häivyn kotiiin. Ei ole ketään muuta hoitajaa niille hemmetin rakeille.
 
"apap"
No en oo suostunut mut pakotettiin!! Koko muu suku lähtee toiselle puolelle suomee hautajaisiin viikonloppuna ja oon ainoa joka jää tänne. ei täällä korvessa oo mitään hoitoloita hurtille tai muutakaan. Käskin niiden jopa lopettaa ne koirat jos ei saa ketään hoitajaa. Mut eivät aikoneet.
Mua ärsyttää oikeesti!mitä pitävät koiria jos eivät niitä sitten hoida. Ja en tasan lenkitä niitä. Heitän vaan ne ruuat ja avaan oven ja sittten lähen kotiiin.
 
"apap"
No enpä edes ole suostunut. en vastannut mitään vaan kaikki pitävät sitä itsestään selvänä. juuri veljeni soitti ja sanoi että sä kuulemme jäät koirien hoitajaks.
 
"allukka"
[QUOTE="apap";25960557]No enpä edes ole suostunut. en vastannut mitään vaan kaikki pitävät sitä itsestään selvänä. juuri veljeni soitti ja sanoi että sä kuulemme jäät koirien hoitajaks.[/QUOTE]

sano veljelles että et ole lupautunut etkä aio vaan omistajat voivat itse hoitaa omat koiransa.
 
Kai oot koirien omistajalle kertonut kuinka huonosti aiot koirat hoitaa? Ja tiesitkö että kaikki koirat ei tarpeitaan pihaan tee, joten jos et lenkille vie saatat joutua siivoon pissoja ja kakkoja sisältä... Jos et kerta halua koiria hoitaa olisit sanonut suoraan. Turha sitä on netissä valittaa ja laiminlyödäkoirat.
 
"vieras"
Sano hyvä ihminen niille omistajille, että et aio hoitaa niitä koiria. Että etsikää hoitaja muualta! Se pitää sanoa, ihan oikeasti. Ne koirat on puolustuskyvyttömiä eikä niille kannata kostaa omistajiensa typeryyttä : / Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla, että oikeasti olettaa automaattisesti jonkun hoitavan koiriaan?? :headwall:
 
Mua vähän huvittaa tää aloitus, kun meillä taas on sellainen tilanne että kaverit ja mun äitini suurinpiirtein kyselee et koska sais tulla koiranvahdiksi :D Yks kaverini aina hihkuu onnesta jos soitan ja kysyn voisiko tulla koiraa hoitamaan :p
 
"vieras"
kuin hitossa kukaan jättää koiriaan hoitoon noin idiootin tuntuselle ihmiselle kuin sä olet? ei kai se niitten koirien vika ole jos sä et uskalla suvulles sanoa ettei kiinnosta koirien hoito.
 
Hyi hitto
Ymmärrän tilanteesi, mutta enpä itsekään hyppisi ilosta. Koirat haisee ja on rasittavia hoidokkeja, varsinkin kun ne eivät ole omia. Annat vaan ruoat ja lähdet. eivätpähän pyydä toiste :p
 
Evvee
Voi yks ja iso kyynel!

Ymmärrn kyllä pointtisi mutta vaikka kuinka joku pakkottaa sun ei ole pakko suostua. Piste. Säälittää lähinnä ne koirat että tuollainen tupajumi menee sinne niitä "hoitamaan".
 
"mimmu"
[QUOTE="apap";25960576]Mun viime viikonloppu meni jo pilalle sukulaisen häitten takia ja nyt ne pilaavat jo toisen viikonlopun!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Ei saatana, joku meni kuolemaan ja pilaamaan sun viikonlopun!!!!! Miten se kehtas?!?
 

Yhteistyössä