S
Saara
Vieras
Olenko jotenkin omituinen tapaus, kun minulla ei todellakaan ole mitään haluja mennä naimisiin. Mies on kosinutkin pari kertaa, mutta olen kieltäytynyt. En näe mitään syytä naimisiin menoon. Mitä se muuttaisi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaana:Mie kans olin samaa mieltä vielä tuossa parikymppisenä. En kai ollut silloin vielä valmis. Nyt 26 ja alkaa tuntua siltä, että ensi kesänä voitas vaikka mennäkin oikeasti naimisiin. Kihloissa on oltu 7v.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaana:Mie kans olin samaa mieltä vielä tuossa parikymppisenä. En kai ollut silloin vielä valmis. Nyt 26 ja alkaa tuntua siltä, että ensi kesänä voitas vaikka mennäkin oikeasti naimisiin. Kihloissa on oltu 7v.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtuuko se siitä että kosija on väärä?
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtuuko se siitä että kosija on väärä?
Ei todella. Mulla on ollut ainakin 3 ihan ihanaa kosijaa, eli ns"oikeaa".
Tää mun ukko on yks niistä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtuuko se siitä että kosija on väärä?
Ainakaan ne kaks ekaa ei olleet oikeita, kun niiden jälkeen on tullut uusi...![]()
Avioliitto muuttaa ainakin perimisoikeuden!
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Johtuuko se siitä että kosija on väärä?
Ainakaan ne kaks ekaa ei olleet oikeita, kun niiden jälkeen on tullut uusi...![]()
Avioliitto muuttaa ainakin perimisoikeuden!
Ei niissäkään mitään vikaa ollut sillähetkellä. Ensimmäinen kosasija oli ensirakkauteni teini-iässä, toinen esikoiseni isä, jonka kanssa asuin pari vuotta avoliitossa.
Ja sitten tämä kolmas kerta toden sanoi. =)
Siinä elämäni miehet (ainakin tähän asti).
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:tähän tietenkin voi esittää vastakysymyksen, miksi sitten avoliitto. Mitä hyötyä siitä on avioliittoon verrattuna?
Olen ehkä väärä ihminen edes miettimään tätä asiaa, koska minulle on ollut aivan selvää, että naimisiin mennään. Minusta tuntuu kummalliselta ajatus, että jos on yhteisiä lapsiakin, niin miksei sitten olla naimisissa.