En halua lapsia. Löydänkö miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
En siis ajatellut koskaan hankkia lapsia. Koiria kyllä, mutta ei lapsia. Löytyykö jostain hyviä miehiä, jotka tyytyisivät samaan? Olen 27v. En kylläkään ole koskaan varsinaisesti edes seurustellut omien traumojen vuoksi. Tapaillut vain paria tyyppiä joitakin kertoja.

No varmasti löydät. Yksikään suhde ei ole mulla kaatunut siihen, että olen varsin varhaisessa vaiheessa ilmoittanut etten halua lapsia. Joku on vastannut et haluaa ehkä joskus ja joku, että se sopii, koska ei itsekään niitä sen kummemmin halua.

Tässä olisi samalla tavalla ajatteleva mies jolla elämä on hyvällä mallilla muutoin, on tosiaan vaikeaa löytää kumppaniehdokasta joka ei haluaisi lapsia. Pidän kyllä lapsista kovasti mutta en vain halua omia useastakin syystä. Tosin ikäni 40v saattaa tuoda helpotusta asiaan kun ikäiseni naiset eivät välttämättä enää voi lapsia saada. En myöskään halua kumppania jolla on ennestään lapsia, elleivät ole jo kotoa pois muuttaneet.

[QUOTE="Vierailija";28278758]Tässä olisi samalla tavalla ajatteleva mies jolla elämä on hyvällä mallilla muutoin, on tosiaan vaikeaa löytää kumppaniehdokasta joka ei haluaisi lapsia. Pidän kyllä lapsista kovasti mutta en vain halua omia useastakin syystä. Tosin ikäni 40v saattaa tuoda helpotusta asiaan kun ikäiseni naiset eivät välttämättä enää voi lapsia saada. En myöskään halua kumppania jolla on ennestään lapsia, elleivät ole jo kotoa pois muuttaneet.[/QUOTE]

Mitä tekee kaltaisesi mies tällä palstalla?!

Pidän lapsista, mutta omia en ole jostain syystä koskaan halunnut. Kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, hän tiesi tämän (koska olimme sitä ennen ystäviä). Eli totta kai voit löytää miehen, vaikka et halua lapsia. Eivät kaikki halua. Mutta se on sellainen asia, mikä kannattaa varmaan ottaa puheeksi melko varhaisessa vaihetta suhdetta, koska jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, suhde tuskin tulee toimimaan.

Yhteistyössä