en halua kerjätä sääliä, mutta tulin ilmoittamaan, että meitä on koskettanut suuri suru

  • Viestiketjun aloittaja Liljan kukka
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Voimia. Jaksamista.
Olen itse menettänyt enisn mieheni ja pari kuukautta sen jälkeen meidän vauvan kahden viikon ikäisenä. Otan osaa. Ja ymmärrän todella miltä sinusta tuntuu. Sure rauhassa. Itku auttaa. Onneksi sinulla on miehesi, joka jakaa surusi. Selviätte yhdesä eteenpäin. Mutta nyt saatte surra menetystä. Muistot säilyy aina, vaikka kaikki muu olisikin poissa!
 
Ei pienet sydämmet ymmärtää voi... miksi rakas teiltä otettiin pois...
olen kovin pahoillani...
voimia teille jaksaa tämän tuskan ja surun yli...
joskus se helpottaa, koskaan ei unohdu... eikä tarvitsekkaan...
muistakaa lämmöllä poikaa rakasta. ja tukekaa toisianne huolella.
 
Ninu
Mitkään sanat eivät ole niin viisaita, että kukaan voisi niillä toista lohduttaa, elämä on joskus niin epäoikeudenmukaista... Voimia sinulle ja miehellesi + muille läheisillenne.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Liljan kukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Pystytkö tai haluatko kertoa mitä tapahtui? :(
en varmaan pysty kertomaan koko pitkää surullista tarinaa, mutta pojallamme oli heikko sydän ja syöpä :'( :'( :'( :'(
Tuntuu niin pahalta teidän puolestanne. En osaa edes kuvitella miten vaikeita aikoja olette eläneet ja elätte nyt. En osaa edes sanoa mitään lohdullista. Oman lapsen menetys on kauheinta mitä ihmiselle voi tapahtua.

En voi muuta kuin toivottaa voimia ja toivoa että joskus tuo valtaisa kipu teillä hellittää :hug: :hug:
 

Yhteistyössä