En enää tiedä mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenika

Vieras
Olen 30v 4-lapsen äiti. Olen elänyt vähän päälle 12v aviomieheni kanssa, joka ei ole aikaan juurikaan kiinnostanut minua. Nuorin lapsemme on 3v.
Olen syvästi rakastunut 3 lapsen yh:hon. Rakastamme toisiamme ja nautimme toisistamme todella paljon. En kuitenkaan haluaisi lasten takia miehestäni erota. Ja olisihan suhteemme shokki muillekin. Esim. äitini saisi slaagin.
En suinkaan vihaa miestäni vaan pidän hänestä. Onhan hän useasti poissa kotoa että ystäväni lapsineen pääse kylään.
En vaan osaa päättää mitä pitäisi tulevaisuuden kanssa tehdä?!

Elä elämäsi, niitä on vain yksi. Lapsi ymmärtää eron, kunhan et yritä viedä isältä tapaamisoikeutta. Reilumpaa isällekin, päästä suhteeseen jossa oikeasti on rakastettu.

Sun pitää selvittää ensin välisi miehen kanssa ja erota jos kerran ei mies enää kiinnosta.
Samassa rytäkässä punnitaan uusi ystävyys jonka voit aloittaa toden teolla kun pöytä on puhdas.
Tuollainen kielletty hedelmä on siinä mielessä hankala että puolet ainakin sen makeudesta johtuu siitä että se on kielletty. Katso miten suhteelle käy kun ensin eroat, jos se on rakkautta se kestää äitisi slaagin ja lapsetkin huomaavat että aitojen tunteiden puolesta voi tehdä isojakin päätöksiä. Ole hyvä äläkä huono esimerkki.Nurkissa kähmintä on huono esimerkki lapsillekin.

Yh on myös nainen. Mies ei halua eroa on sen jo aikaa sitten tehnyt selväksi. Äiti vihaa homoseksuaaleja. Kun eräs laulaja tuli kaapista ulos äiti entinen intohimoinen fani alkoi inhoa tätä artistia.

Lähdemme ystäväni kanssa pitkälle viikonloppulomalle jossa päätämme mitä tehdä juttumme kanssa. Mies hoitaa lapset ja mummi ystävän lapset.
Ehkä vihdoin jotain ratkaisua löytyy.

Yhteistyössä