emmerdale?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti hulina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai vitsi mä olen iloinen Zoen puolesta :D :hug:

Hänet vapautettiin syytteistä, Scott oli hiipiny kartanolle haulikon kanssa ja uhkasi ampua Zoen ja jopa tyttärensä.

Viv sai Scotin pois Zoen kimpusta.

Zoe myi kartanon niille kusipäille sen yhden blondi-lehmän painostuksesta. Herrat meni sitten kartanolle ekaa kertaa, samalla zoe lähti lentokentälle lasten kanssa. Oli ilmeisesti jättänyt kaasun hiukan vuotamaan ja sinne meni kartano! :D Jesh! Upee nainen! :D

Tool soi muuten taustalla! :D

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
tänään katsoin mutta muuten en oo seurannu niin mikä oli totuus? oliko se zoe yrittäny oikeesti tappaa sen scottin ja pääs nyt niinku koira veräjästä?

juuri näin. piikillä pistänyt tajuttomalle scotille jotain lääkettä...

Alkuperäinen kirjoittaja je:
tänään katsoin mutta muuten en oo seurannu niin mikä oli totuus? oliko se zoe yrittäny oikeesti tappaa sen scottin ja pääs nyt niinku koira veräjästä?

no ja ei joutunu vastuuseen tekosistaa :o

Kai se osittain yritti, ainakin sitä jollain tasolla tahtoi en tiedä miten tarkkaan se oli suunnitellut. Mutta onhan se Scotkin ollut aikamoinen sika noin kaikkia kohtaan, vaikkei se silti oikeuta ketään murhaamaan tietenkään.

Mutta toisaalta tämä on vain fiktiota

No nyt sitä viimeinen Tate lähti pois sarjasta. Muistaako kukaan Frank, Kim ja Chris- Tatea? Epäilen että Kingin perhe korvattiin Taten perheellä kun perheestä ei ollut jäljellä kuin Zoe. Mutta olen tässä ihmetellyt että Taten aikana niiden Bisnekset olivat paljon realistisempia kuin Kingien.

Alkuperäinen kirjoittaja je:

no ja ei joutunu vastuuseen tekosistaa :o

Mut taas toisaalta ihmisellä on musta oikeus hiukan seota jos toinen meinaa käydä päälle ja ilmesesti raiskata

Jumpe että oliki hyvä jakso eilen!
Siis oikeusjuttu tuli siitä kun Zoe pisti Scottiin hevoselle varatut rauhoituspiikit. Scott yritti raiskata Zoen ja tämä siis puolustautu sillä ekalla piikillä, toista pistäessään se sit sanoki et nyt mä tapan sut.
Mut eipä tappanukaan. Eikä se Scott todellakaan mikään pulmunen ollu..
Ja se päätös, kun Home Farm pamahti..LOISTAVA lopetus Tate- suvulle ja tolle juonilinjalle.
Mahtavaa.

(otankohan mä on emiksen joskus vähän liian tosissani.. :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Jumpe että oliki hyvä jakso eilen!
Siis oikeusjuttu tuli siitä kun Zoe pisti Scottiin hevoselle varatut rauhoituspiikit. Scott yritti raiskata Zoen ja tämä siis puolustautu sillä ekalla piikillä, toista pistäessään se sit sanoki et nyt mä tapan sut.
Mut eipä tappanukaan. Eikä se Scott todellakaan mikään pulmunen ollu..
Ja se päätös, kun Home Farm pamahti..LOISTAVA lopetus Tate- suvulle ja tolle juonilinjalle.
Mahtavaa.

(otankohan mä on emiksen joskus vähän liian tosissani.. :whistle: )

Samaa tuumasi mun tyttäreni kun tuulettelin Zoelle!!! Että tämähän on vain sarjaa ei totta :) Mutta PARAS sarja mitä onkaan koskaan tullut!

Yhteistyössä