Emmaljungan vaunut netistä..onko huijari liikkeellä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huisihai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toimintatapakin kuulostaa samalle, ensin vastataan ripeesti, tavarasta pitää päästä äkkiä eroon ja halvalla. Kun rahat saa niin yhteydenpito loppuu... kerto jopa postittavan heti huomenna.

nyt löysin ketjun, mutta ei ollut nyt myyjälläni ainakaan tuo sukunimi,mut eipä yllättäis et käyttäis eri sukunimee...jotenki haiskahtaa ehkäpä samalta

Suomi24.fi keskusteluja kun katsoo "cached" -toiminnon kautta löytää ketjuja joissa on sen sähköpostiosoite+kotiosoite+puhelinnumero+tilinumero kerrottu, mutta suomi24.fi poistaa ketjut ja ne näkee vaan tuon välimuistin kautta. Jos niistä löytyy yhteneväisyyksiä...

nyt katsoin antamallaan nimellä facebookista ja sieltä tiedoista löytyi tuo vanha sukunimi josta huijari ketjuissa puhutaan ja on nyt sitten ilmeisesti vaihtanut sukunimen ja huijaa sillä eli nyt paljastu samaks tyypiks.... kiitos avusta ei auta ku maanantaina marssia poliisin puheille...harmi

Tätä ihmistä ei valitettavasti pysäytä mikään :( ja poliisin sanojen mukaan valtion tuilla kun elää niin ei voi mitään. Kannattaa tonne ostajamyy.com ilmottaa TAAS tuosta henkilöstä. Viimeks poistivat sen nikin parissa tunnissa sähköpostin lähettämisen jälkeen. Onnistuu vaan taas kun on uus nimi.

ihan saman minkä nimen laitat kun maksua paat. esim jos minä laitan jussin tilille rahaa niin voin kirjoittaa siihen vaikka maurille... miestä kans huijattiin mut teki rikosilmoituksen vaikka kyse oli vaan 40eurosta. poliisit sai ukon ki ja sit selvis et oli huijannu vaikka kuinka montaa muutakin,

oliko sukunimi nyt mä-alkuinen? itsellä paha aavistus että ostin pari päivää sitten huijarilta myös Emmaljungan scooterit...

Kyllä. Vitsit kun tälle palstalle ei voi nimiä laittaa vaikka huijarista kyse. Sen verran montaa ihmistä on huijannut, että olis syytä joka paikassa nimi julkasta.

Sinä kun tiedät ko. nimen niin googlaa se nimi löytyy facebook linkki missä kerrottu tästä huijarista.

En löytänyt sitä facebook-linkkiä. Löytyykö se sillä mä-alkuisella vai sillä vanhalla m-alkuisella nimellä? Saakohan tällä julkaista facebook-linkkejäkään?
Teitkö muuten jo rikosilmoituksen?

Mä tein sen rikosilmotuksen jo ennen joulua legoilla mm. sillon huijas. Puhelimella tulikin eri linkit kun on eri selain, hmm mielenkiintosta. Uudella nimellä sitä etsin, kokeile lisätä facebook tai huijari tms. se facebook juttu on kirjotettu 22.3.2012. En usko, että tällä palstalla pysyy mikään nimillä varustettu linkkikään :O

on!! varokaa. yksityinen myyjä liikkellä joka myy emmaljungia. tavaraa ei toimita. pyysi muistaakseni joku 270€ niistä vaunuista.just kuulin että erästä naista oli huijattu eikä ollut ainut uhri

Joo huijari tämä kyseinen henkilö on. ite kävin tekemässä tänään rikosilmotuksen ja tyypillä on taustoilla ainaki 10 tapausta liittyen näihin kyseisiin vaunuihin.

Itse ostin Espoosta emmaljungat 15.3. ilmotus oli nettimarkkina sivulla, vaunuja ei ole kuulunut ei näkynyt! Selityksiä tosin on tullut sitäkin enempi miksei ole niitä lähettänyt... :( Rikosilmoitus tehty tänään, mutta rahoja en taida takasi saada. Tyyppi saa 60€ sakon ja sitäkään ei joudu maksamaan jos todetaan varattomaksi! Voin kertoa että JURPPII!!!!!!! :/ Kyseessä S.M. myyjä.

Pakko tulla kommentoimaan, sillä itse joduin maaliskuun alussa kyseisen huijarin kohteeksi. Kyseiseisen henkilön etunimi on todellakin Sa-alkuinen ja toinen nimi alkaa MA-kirjaimilla. Viime vuoden lopussa hän on "esiintynyt" MY-alkuisella sukunimellä ja nyt esiintyy MÄ-alkuisella sukunimellä. Petosta epäillessäni, tutkin hieman hänen nimimerkkejään ja ainakin myy ja osta.com -sivustolla hän esiintyi kahdella eri nimimerkillä.
Itselläni kävi hyvä tuuri ja sain häneltä rahat takaisin.

Yhteistyössä