Emmaljungan tuplista, mitäs meinaatte? =)

http://www.emmaljunga.co.uk/product.asp?bvid=7&artnr=27619

Oisko tollaiset hyvät 2-vuotiaalle ja vauvalle? :)
Mahtuuko 2-vuotias hyvin noihin kärryihin?
Kun kuulemma joissain Emmaljungissa ottaa pää kuomuun, taitaa muuten olla aika uusi malli, mutta cerox on ilmeisesti aika samanlainen
Kulkevatko kevysesti? :) <br><br>
 
nöpsö
meillä on noi seroksina (mitenköhä se nyt kirjotettii) :LOL: meillä noi on kaks vuotiaalla ja vauvalla pää otta vähän kiinni kuomuun mutta meitä se ei ole haitannu olen ainakin itse ollut todella tyytyväinen....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 14:09 leijona80 kirjoitti:
toi malli on leveempi kuin cerox ja minusta ainakin tukevamman olonnen.meille on tulossa noi rattaat kesän aikana.oli ihan tilavat istumaosat ja kyllä mahtu 2 vuotias kuomun allle istumaan.
Kiitos :)
Minä olen vasta suunniteluasteella... Ajattelin noita 2v tytölle ja marraskuusa syntyvälle vauvalle.. :)
 
saluna
Tutustuppa myös Brion uuteen Double Waveen, on nimittäin hyvänolonen kärri! Siskolla on sellaset ihan uuden karheat, ihanan väriset ja lenkillä kun kokeilin niin ne kulki kuin itsestään!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 23:11 saluna kirjoitti:
Tutustuppa myös Brion uuteen Double Waveen, on nimittäin hyvänolonen kärri! Siskolla on sellaset ihan uuden karheat, ihanan väriset ja lenkillä kun kokeilin niin ne kulki kuin itsestään!
Mä oon niitä katellut, mutta en ole kaupassa käynyt hypistelemässä.. Ne on kyllä kans yhtenä vaihtoehtona!
Eikös niissäkin ole heittoaisa? :) Taitaa muuten olla kaikissa uusissa brioissa
 
et ostaisi enää jäykkiä emmaljungia vaan esim. twincot tai vastaavat, jossa etupyörät liikkuvat. Pidemmän päälle selkä rasittuu ja muutenkin tosi raskaat käsitellä, mikäli niitä käyttää paljon.
 
Meillä on sisaruksilla 2v 2kk ja 3kk käytössä Emmaljungan tvin ceroxit. Ne ainakin ovat kevyet ja mukavat työnnellä. Meidän isommallakaan pojalla ei pää vielä ylety kuomuun asti. Näissä on heittoaisakin, joka on ainakin meillä ollut tarpeellinen ominaisuus...
 

Yhteistyössä