Emmaljungan Scooterit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasmus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rasmus

Jäsen
04.12.2004
90
0
6
Olen ihastunut, hullaantunut, menettänyt :heart: Emmaljungan Scootereille! Nehän näyttävät mahtavilta menopeleiltä! Olen kyllä jo oikeastaan päättänyt Scooterit ostaa, mutta kyselisin vielä mielipiteitänne kyseisistä rattaista! Ovatko niin hyvät ja kestävät, kuin kuvittelen niiden olevan?

Meillä esikoinen on vuoden vanha ja toinen lapsemme syntynee ensi keväänä. Nämä rattaat olisivat esikoiselle kyllä varmasti hyvät siihen asti, kunnes siirrytään kaksostenrattaisiin.

Mutta kokemuksia ja mielipiteitä Scootereista otan avosylin vastaan! Mikä ero muuten on delux mallilla verrattuna ihan normaaliin? Vai olenko nyt sekoittanut asiat ja kyse on vain yhdestä Scooter mallista?
Kiitos kaikille :)

meillä on scooter-rattaat,on muuten näppärät,on kevyet työntää maastossa ku maastossa,näppärät,menee yhtä pieneen tilaan ku matkarattaat,joka on kuljetuksen kannalta plussaa,ite ostettiin nää vaan var rattaiks matkoja varten,ku tavallisilla matkarattailla ei talvella kuleta,mutta nää veikin meillä sen ykkös paikan,pois en vaihtas,sen verran hyvät meno pelit =)

Minä olisin myös kiinnostunut kyseisistä vaunuista. Onko niissä vielä mahdollista nukkua vajaa kaksi vuotiaan päikkäreitä? Kellä kokemusta? Tällä hetkellä käytössä niin hyvät kuomurattaat että luopua en halua, vaan haluan kakkoselle ne käyttöön. Esikoiselle tarvittaisiin sellaiset rattaat joissa istua kun isä ja äiti ottaa kunnon kävelylenkin. Muuten ei pitäisi olla esikoisella käyttöä rattaille. En ole kiinnostunut avorattaista vaan haluan kuomulliset ja siksi olen nyt näistä kovin kiinnostunut. Kiitos vastauksista!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 02:24 vieras kirjoitti:
Minä olisin myös kiinnostunut kyseisistä vaunuista. Onko niissä vielä mahdollista nukkua vajaa kaksi vuotiaan päikkäreitä? Kellä kokemusta? Tällä hetkellä käytössä niin hyvät kuomurattaat että luopua en halua, vaan haluan kakkoselle ne käyttöön. Esikoiselle tarvittaisiin sellaiset rattaat joissa istua kun isä ja äiti ottaa kunnon kävelylenkin. Muuten ei pitäisi olla esikoisella käyttöä rattaille. En ole kiinnostunut avorattaista vaan haluan kuomulliset ja siksi olen nyt näistä kovin kiinnostunut. Kiitos vastauksista!

Scootereissahan on se hyvä etu, että kuomussa on korkeussäätövaraa n.10cm!!! Eli ei ote kiinni pitkänkään lapsen päähän. Ja saa sen kuomun kokonaan poiskin, jos ei tarvitse.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 22:17 äiti-84 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 02:24 vieras kirjoitti:

Scootereissahan on se hyvä etu, että kuomussa on korkeussäätövaraa n.10cm!!! Eli ei ote kiinni pitkänkään lapsen päähän. Ja saa sen kuomun kokonaan poiskin, jos ei tarvitse.

Tuohan on hyvä homma, et kuomua saa nostettua ylemmäs. Sitä en tiennytkään. Eli jos pari vuotias nukahtaa reissussa niin kaltevuus on sellainen että siinä on ihan o.k. nukkua. Hyvä homma! Kiitos teille!

Yhteistyössä